English

مدیرعامل توزیع برق غرب مازندران خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ۱۹ پروژه برق هفته دولت در غرب مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب استان مازندران گفت: همزمان با بزرگداشت هفته دولت 91 پروژه شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با اعتباری بالغ بر 190میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

افتتاح و کلنگ زنی 19 پروژه برق هفته دولت در غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران کیوان فرح زاد اظهار داشت: پروژه های این شرکت درحوزه های تامین برق بخش های زیرساختی صنعتی، کشاورزی، اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق در غرب استان مازندران می باشد.

وی ادامه داد :  افتتاح و بهره برداری از 37 پروژه در راستای تامین برق متقاضیان شهری و روستایی، افتتاح و بهره برداری از سه پروژه تامین برق چاه های کشاورزی، برق رسانی به دو روستای بدون برق و افتتاح و بهره برداری 47 پروژه اصلاح، مرمت و تقویت ولتاژ شبکه از اهم پروژهای این شرکت در هفته دولت سال 98 است. فرح زاد تاکید کرد :همچنین آغاز عملیات اجرایی ایجاد رینگ خطوط فشار متوسط و تقویت ولتاژ شبکه از دیگر برنامه های این هفته است.

 وی تاکید کرد: تامین برق مستمر و مطمئن، رفع خاموشی های ناشی از ازدیاد بار در زمان پیک بار، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و رفع افت ولتاژ مشترکین منطقه در زمان پیک بار از اثرات اجرایی این پروژه ها هستندکه در نهایت نقش مهمی در  افزایش رضایتمندی مردم و توسعه زیرساخت در بخش تولید و صنعت و همچنین تاثیر مستقیمی در تحقق شعارسال و ارائه تمهیدات لازم در بسترسازی بخش رونق تولید خواهد داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه