English

معاون استاندار مازندران:

فرهنگ دفاع مقدس باید در بین مردم تبیین شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: با هدف تبیین فرهنگ دفاع مقدس باید به میان مردم برویم و مردم بهترین نقش را در هفته دفاع مقدس داشتند.

فرهنگ دفاع مقدس باید در بین مردم تبیین شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حسین حسن نژاد ضمن تبریک دهه ولایت روز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: نیروهای مسلح ضمن اینکه توانستند دفاع جانانه داشته باشند یک فرصت طلایی به وجود آوردند و با قرار دادن مجموعه نیروهای مردمی در کنار خود باعث بروز توانمندی‌های‌شان شدند و این مهم را هرگز نباید فراموش کرد.

وی ادامه داد: ما حتما در هشتاد سالگی پیروزی انقلاب و هشتاد سالگی پیروزی جنگ حلقه‌ها و زوایایی از جنگ را کشف می‌کنیم که در 40 سالگی نمی‌توانستیم؛ بنابراین به این مسئله باید توجه داشته باشیم و از این سرمایه و فرصت و فرهنگ برای پیشبرد انقلاب استفاده کنیم.

حسن نژاد با تأکید بر انتقال فرهنگ دفاع مقدس با روش‌های نو و نوآوری‌های هنری، افزود: از ظرفیت فضای مجازی باید استفاده کنیم و مجموعه جنگ را برای همه کسانی که از این فضا استفاده می‌کنند تبیین کنیم و به نشر مفاهیم ارزشمند آن در این فضا بپردازیم.

وی ادامه داد: در مراسم رژه نیروهای مسلح باید همه توانمندی‌های نظامی فرزندان خود را به منظر و دید مردم بگذاریم که مردم احساس آرامش کنند و دشمنان احساس یأس و ناامیدی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی