English

معاون استاندار مازندران:

هنرمندانه از طبیعت مازندران باید استفاده کنیم

معاون استاندار مازندران گفت: از طبیعت مازندران باید هنرمندانه استفاده کنیم و اجرای طرح های مختلف و توسعه باید متوازن و توام با صیانت از محیط زیست صورت گیرد. ‎

هنرمندانه از طبیعت مازندران باید استفاده کنیم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران حسین حسن نژاد در مراسم گرامیداشت روز محیط بان اظهار داشت : خاک زرخیز کشاورزی و لطافت آب و هوای مازندران وابسته به وجود جنگل بی مانند و دریای خزر است و باید هنرمندانه از آن استفاده درست کنیم.

وی از کاهش محسوس وسعت جنگل و مرتع، تجاوز به عرصه های ساحلی و تغییر کاربری زمین های کشاورزی به عنوان مهم ترین تهدیدهای زیست محطی مازندران یاد کرد و گفت: اجرای طرح های مختلف و توسعه باید متوازن و توام با صیانت از محیط زیست صورت گیرد.

حسن نژاد گسترش حاشیه نشینی را از دیگر عوامل تخریب محیط زیست مازندران و زندگی مردم استان برشمرد و افزود: وضعیت تولید و رها سازی زباله ها، و پسماند و فاضلاب در این نقاط نامطلوب است.

معاون استاندار مازندران گفت: بی توجهی به زوایای زیست محیطی، اوضاع نامناسبی را در همه حوزه های استان به وجود آورد و بریا حفاظت از زندگی شهروندی در مازندران باید از محیط زیست و زیست بوم استان پاسداری نمود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • رضا

    باید از تمام مسافرهای نوروزی و تابستانی که قدم بر این بهشت مازندران میگذارند ورودی گرفته شود تا برای تامین و خسارتی که به این فضای ابی و جنگلی وارد میشود هزینه کرد از جنگل سوسنگام گرفته تا پارک جنگلیها و ورودی دو دانگه و چهار دانگه تا این بهشت مازندران بیش از مورد تهاجم قرار نگیرد

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه