English

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران؛

عرضه نارنگی پیش‌رس در بازار میوه مازندران آغاز شد/قیمت موز به ۸ هزار تومان رسید

امیرحسین فخرآوران با اشاره به اینکه عرضه نارنگی پیش‌رس در بازار میوه مازندران آغاز شده است، گفت:قیمت موز در بازار به 8 هزار تومان رسید.

عرضه نارنگی پیش‌رس در بازار میوه مازندران آغاز شد/قیمت موز به 8 هزار تومان رسید

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران با تأکید بر اینکه مشکلی در عرضه میوه در بازار وجود ندارد، خاطرنشان کرد: قیمت موز که در هفته‌های اخیر به ۱۵ هزار تومان نیز رسیده بود، در حال حاضر به ۸ هزار تومان رسید.

 فخرآوران به عرضه نارنگی ۳ هزار تومانی در بازار میوه مازندران اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود میوه‌های سردرختی در بازار، تقاضا برای مصرف پایین است که پیش‌بینی می‌کنیم تقاضا برای مصرف میوه در ماه آینده افزایش یابد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران بیان کرد: قیمت امروز پیاز یک‌هزار و ۵۰۰، سیب‌زمینی ۲ هزار و ۵۰۰، سیب قرمز و سفید ۵ تا ۱۰ هزار، شلیل و هلو انجیری ۷ تا ۸ هزار، خیار ۲ هزار، گوجه ۴ هزار، هندوانه یک‌هزار، موز ۸ هزار، خربزه ۲ هزار، گلابی کرج ۱۶ هزار، گلابی مشهد ۱۲ هزار، کاهو ۲ هزار و ۵۰۰، کدو و بادمجان یک‌هزار و ۲۰۰، انگور ۶ هزار، نارنگی ۳ هزار تومان است.

وی با تسلیت به‌مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) افزود: میدان میوه و تره‌بار روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است.

فخرآوران یادآور شد: از هفته آینده میدان میوه‌ و تره‌بار در روزهای جمعه با توجه به فصل برداشت مرکبات دائر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه