English

آموزشگاه های غیرمجاز کنکور مسوولیت اصلی آموزش را از دوش معلم به انحراف کشیده اند

مدیر آموزش و پرورش قائمشهر بیان داشت:اکنون مراکز متعددی که با عناوین مختلف در حال جذب دانش آموزان به بهانه کنکور هستند ، مسئولیت اصلی آموزش را از دوش معلم به انحراف کشیده اند .

آموزشگاه های غیرمجاز کنکور مسوولیت اصلی آموزش را از دوش معلم به انحراف کشیده اند

به گزارش خبرگزاری موج، مهران شریفی از جدی بودن برنامه آموزش و پرورش برای ساماندهی آموزشگاههای غیرمجاز خبر داد و گفت : سال گذشته اقداماتی در این زمینه انجام دادیم که از جمله آن ارسال اخطاریه برای 62 آموزشگاه غیرمجاز و یا دارای اقدامات غیرقانونی بود.

مدیر آموزش و پرورش قائمشهر افزود : هدف ما این بود که در درجه اول این آموزشگاهها کارهای غیرقانونی انجام ندهند و پس از دریافت اخطار ، تا حدود زیادی به کارهای قانونی برگشتند و قدم بعدی هم که به صورت موازی برداشته بشد این بود که در این آموزشگاهها افرادی به عنوان معلم به کار گرفته شودند که قابلیت علمی لازم را داشته باشند و صرفا تبلیغاتی نباشد.

وی ادامه داد : همچنین از متصدیان این آموزشگاهها خواسته ایم تا با ارائه درخواست ، مکانی را از لحاظ مناسبی را به عنوان آموزشگاه در نظر بگیرند دکه هم وجاهت علمی داشته باشد و هم امنیت و آرامش دانش آموزان تامین شود.

کنکور

مهران شریفی یکی از مزیت های ساماندهی این آموزشگاها را نظارت پذیری آنها برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با نظارت مستمری بر آنها ، بخشی از چالش ها در حوزه کنکور در این شهرستان رفع شود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه