English

رئیس پارک علم و فناوری مازندران؛

مرکز رشد واحدهای فناور در بهشهر راه اندازی می شود

علی معتمدزادگان اظهار داشت: بزودی مرکز رشد واحدهای فناور در شهرستان بهشهر راه اندازی می شود.

مرکز رشد واحدهای فناور در بهشهر راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به ایجاد و راه اندازی  مرکز رشد واحدهای فناور در شهرستان بهشهر گفت: با امضای تفاهم نامه میان پارک علم و فناوری مازندران و دانشگاه علم و فناوری مازندران مرکز رشد واحدهای فناور در شهرستان بهشهر ایجاد خواهد شد.

معتمدزادگان ادامه داد: پارک علم و فناوری مازندران در راستای توسعه اکو سیستم نوآوری در استان و هکاری با دانشگاه ها به منظور ارائه خدمات فناوری و خلق دانشگاه های کارآفرین، تفاهم نامه ایجاد و راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان بهشهر  میان دانشگاه علم و فناوری مازندران و پارک علم و فناوری مازندران منعقد شد.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به ایجاد و راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور در بهشهر گفت: صندوق پژوهش و فناوری نیز در استان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه صندوق پژوهش و فناوری در برخی از استان‌ها راه‌اندازی شده بود و مازندران نیز باتوجه به قابلیت‌های فراوانی که در بخش تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان دارد، این صندوق را تأسیس کرده است افزود: یکی از مهم‌ترین کارکردهای این صندوق تکمیل زنجیره ایده تا بازار است که در این مسیر از ابزارهای جدید تأمین مالی بهره‌گیری می‌شود.

علم وفناری

علی معتمدزادگان تصریح کرد: کمک به جایگزینی هزینه‌های بالای تحقیق و توسعه نیاز به هزینه‌ها و گاه ریسک‌پذیر زیادی دارد که صندوق می‌تواند در این زمینه به صاحبان ایده و شرکت‌های دانش‌بنیان کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه