English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران؛

امسال به دلیل کم‌آبی و گرمای زیاد، مصرف برق افزایش می یابد/مردم مدیریت مصرف را مورد توجه قرار دهند

قاسم شهابی با اشاره به اینکه امسال به دلیل کم‌آبی و گرمای زیاد، مصرف برق افزایش می یابد، گفت: مردم مدیریت مصرف را مورد توجه قرار دهند.

امسال به دلیل کم‌آبی و گرمای زیاد، مصرف برق افزایش می یابد/مردم مدیریت مصرف را مورد توجه قرار دهند

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه 325 نفر از مأموران شرکت توزیع برق مازندران به‌صورت 24 ساعته تا 17 فروردین ماه در حالت آماده‌باش هستند، گفت: پیش‌بینی ما این است امسال به دلیل کم‌آبی و گرمای زیاد، مصرف برق افزایش یابد.

وی اظهار کرد: مصرف برق در تعطیلات نوروزی امسال در مازندران افزایش چشمگیری نداشته است.

شهابی با اشاره به طوفان روز نخست نوروز امسال در مازندران، گفت: مأموران شرکت برق بلافاصله نسبت به رفع مشکل در شبکه اقدام کردند و توانستند مشکل خاموشی را برطرف کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران یادآور شد: معمولا در خرداد ماه شاهد افزایش مصرف برق هستیم امسال شاید زودتر شاید روند افزایش مصرف برق باشیم.

شهابی ادامه داد: باتوجه به محدودیت‌های اعتباری که داشتیم برنامه‌های شرکت برق برای نوسازی و بهسازی شبکه تا حدودی اجرا شده است.

برق

وی با تأکید بر اینکه توصیه اصلی ما مدیریت مصرف و استفاده بهینه از برق است، خاطرنشان کرد: حتی یک لامپ اضافی تعیین کننده خواهد بود که لازم است مردم به این مهم توجه کنند.

قاسم شهابی گفت: چند روز باقی‌مانده تا 20 فروردین درخواست ما از مردم این است که مبالغ برق خود را پرداخت کنند تا بتوانیم به عنوان درآمد سال 96 بودجه و نقدینگی بیشتری را برای استان مازندران اختصاص دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه