English

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قائم‌شهر؛

یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صدقه در قائم شهر جمع آوری شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قائم‌شهر گفت:در 11 ماهه امسال یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صدقه در شهرستان جمع‌آوری شد.

یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صدقه در قائم شهر جمع آوری شد

به گزارش خبرگزاری موج، ابوالحسن رنجبر با بیان اینکه کمیته امداد از جمله جاهایی است که مردم می‌توانند به آن اعتماد کنند، اظهار کرد: در 11 ماهه امسال یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صدقه در شهرستان جمع‌آوری شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: مؤسسات خیریه امروز فرصت مناسبی را فراهم کردند و کمیته امداد با همکاری آنان به مردم کمک‌رسانی می‌کنند.

این مسوول با بیان اینکه یکی از مباحثی که در کمیته امداد شکل گرفت ایجاد صندوق امداد ولایت است، اظهار کرد: این صندوق، تنها صندوقی است که با سود نیم درصد از محل سپرده‌گذاری خیران به نیازمندان وام می‌دهد.

تکریم ارباب رجوع و اخلاق‌محوری، در سرلوحه کار امداد قرار دارد

رنجبر ادامه‌داد: تکریم ارباب رجوع و اخلاق‌محوری، در سرلوحه کار امداد قرار دارد تا رضای الهی را با ارائه‌ خدمت به مردم فراهم کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: 6 هزار و 500 نفر در قائم‌شهر زیرپوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد ۵۲۲ نفر دانش‌آموز و ۱۰۵ نفر دانشجو و طلبه هستند.

این مسوول ادامه داد: امسال ۱۳ مورد خرید و سه مورد ساخت مسکن در شهر و 11 مورد ساخت مسکن در روستا توسط کمیته امداد شهرستان انجام شد.

کمیته امداد

رنجبر با بیان اینکه در سال ۹۶ کمیته امداد امام قائم‌شهر توانست ۶۹ مورد جهیزیه برای نوعروسان تهیه کند، اظهار کرد: در حال حاضر ۹۱ نوعروس در نوبت دریافت جهیزیه هستند و با توجه به اینکه در پایان سال قرار داریم نیازمند کمک خیران هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قائم‌شهرافزود: امسال از محل سپرده‌گذاری خیران ۴۸۲ مورد وام در حدود یک میلیارد و ۳۲ میلیون تومان به نیازمندان پرداخت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی