English

معاون فنی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند:

نیروگاه‌های خورشیدی کوچک با اولویت اشتغال اقشار آسیب پذیر در منطقه آزاد اروند احداث می‌شود

سازمان منطقه آزاد اروند با اولویت قرار دادن اشتغال اقشار آسیب پذیر و کم درآمد سامانه های خورشیدی کوچک در منطقه احداث می کند.

نیروگاه‌های خورشیدی کوچک با اولویت اشتغال اقشار آسیب پذیر در منطقه آزاد اروند احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، موعود شمخانی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته و نتیجه چندین جلسه کمیته راهبردی سامانه های خورشیدی منطقه آزاد اروند ، عنوان کرد : مقرر شده است تا به اتفاق کلیه مدیران و کارشناسان ذیربط این طرح ، بازدیدی از طرحهای نیروگاهی استان کرمان صورت پذیرد.

وی افزود : در هفته گذشته بازدید از طرحهای اجرا شده در استان کرمان و برگزاری جلسات تخصصی با کلیه مجریان این طرح در استان کرمان به همراه جمعی از مدیران شهری و استانی کمیته های امداد امام خمینی (ره)، اداره بهزیستی ،اداره آموزش و پروش وشرکت توزیع برق ناحیه جنوب با هماهنگی سازمان منطقه آزاد اروند صورت پذیرفت .

شمخانی ، استان کرمان را بعنوان پیشروترین استان بهره بردار انرژی های تجدید پذیر دانست و گفت : این استان به عنوان یکی از پیشروترین استانها به عنوان بهره بردار از انرژی های تجدید پذیر می تواند الگویی مناسب و کارآمد در این زمینه باشد.

وی ادامه داد: تمام تلاش منطقه آزاد اروند در راستای محرومیت زدایی و ایجاد کسب و کار و درآمد به عنوان متولی اصلی این طرح در منطقه است.

وی افزود : این امر نیازمند هماهنگی و همراهی جدی ارگانهای ذیربط است و با توجه به وجود اعتبارات در کمیته های امداد در خصوص طرحهای اشتغال زایی و همچنین وجود بانکهای عامل در این زمینه نگرانی تامین اعتبار این طرح تا حدودی برطرف شده است.

معاون فنی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت : پیشبرد بیشتر این طرح مستلزم فرهنگ سازی و توجیه طرح برای جامعه هدف ،همچنین هماهنگی و تعامل همه جانبه ذینفعان طرح است.

وی از کلیه سرمایه گذاران بومی و غیر بومی دعوت کرد با توجه به پایین بودن ریسک سرمایه گذاری در این زمینه و با وجود شرایط موجود در منطقه جهت احداث نیروگاه های خورشیدی پیش قدم شوند که یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری در حال حاضراحداث چنین نیروگاه هایی می است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه