English

موعود شمخانی:

توسعه عمرانی روستاها، مقدمه توسعه زیربناهای اقتصادی در منطقه آزاد اروند

معاون فنی و امور زیربنایی منطقه آزاد اروند گفت: توسعه عمرانی روستاها در منطقه آزاد اروند مقدمه ای از توسعه و تقویت زیربناهای اقتصادی در اروند است.

توسعه عمرانی روستاها، مقدمه توسعه زیربناهای اقتصادی در منطقه آزاد  اروند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، موعود شمخانی در  این نشست که  با هدف مطالعات ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی (تهدیدها و فرصت ها) برگزار شد ، توسعه عمرانی روستاها را  در منطقه آزاد اروند مقدمه ای از توسعه و تقویت زیربناهای اقتصادی در اروند دانست.

این نشست که با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن، مدیرکل بنیاد مسکن استان خوزستان و جمعی از مدیران و مسوولان مربوطه برگزار شد، منطقه آزاد اروند به عنوان پایلوت توسعه عمران روستایی کشور مورد مطالعه قرار گرفته است.

معاون فنی و امور زیربنایی منطقه آزاد اروند در این نشست از بنیاد مسکن کشور برای همکاری ها و همسویی با این سازمان در جهت  تحقق هدف رشد و رونق اقتصاد روستایی با رویکرد توسعه عمرانی و فرهنگی اجتماعی در منطقه آزاد اروند، تشکر کرد و این همکاری مشترک را ارزشمند قلمداد کرد.

موعود شمخانی نتیجه تمرکز  و توجه به توسعه عمرانی روستاها در منطقه آزاد اروند را جلوگیری از مهاجرت معکوس از روستاها به شهر دانست و آن را زمینه ای برای توسعه اقتصاد روستایی به ویژه در بخش هایی همچون اقتصاد کشاورزی و دامداری عنوان کرد.

توسعه عمران روستایی در منطقه آزاد اروند در سه فاز و در قالب بهسازی و نوسازی زیرساخت های عمرانی، فرهنگی و اماکن عمومی و بهداشتی و آموزشی برای ۱۰۲ روستا اجرایی گردید که از جمله عملکرد های موفق و ارزنده دولت تدبیر و امید در منطقه آزاد اروند است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی