English

رشد ۱۵ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی مازندران

مدیر مرکز مدیریت راه‌‌های مازندران از رشد 15 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان خبرداد.

رشد 15 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی اظهار کرد: مطابق آمار برداشت شده توسط سامانه‌های هوشمند ترددشمار برخط طی 11 ماهه امسال  (ابتدای فروردین تا پایان بهمن ماه)، بیش از 530 میلیون تردد از انواع وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی مازندران به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه متوسط روزانه تردد حدود یک میلیون و 540 هزار است، اضافه کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 6 درصد افزایش داشته است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌‌های مازندران یادآور شد: استان مازندران از لحاظ تردد وسایل نقلیه طی 11 ماهه امسال پس از استان تهران و با سهم حدود 9 درصد در جایگاه دوم کشوری قرار دارد.

این مسوول با اشاره به اینکه میانگین سرعت تردد در محورهای مازندران طی این دوره  72 کیلومتر در ساعت بوده است، افزود: حدود دو درصد از ترددهای استان دارای سرعت غیرمجاز بوده‌اند. 

هاشمی تصریح کرد: در این دوره محورهای ساری_قائم‌شهر و برگشت، بابل ـ آمل (بزرگ‌راه) و برگشت، قائم‌شهر ـ بابل و برگشت و بابل ـ بابلسر و برگشت و ساری ـ نکا و برگشت  به‌ترتیب بالاترین میزان تردد استان را به خود اختصاص داده‌اند.

تردد خودرو

وی بیان کرد: بررسی تردد ساعتی در استان مازندران در 11 ماهه امسال نشان می‌دهد ساعات 18 تا 19 پرترددترین ساعات روز محسوب می‌شود و پرترافیک‌ترین ساعت تردد مربوط به ساعت 18 تا 19 روز پنج‌شنبه 16 شهریور ماه امسال با 137 هزار و 771 تردد است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌‌های مازندران در پایان گفت: در این مدت بیش از 43 میلیون تردد از وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی مازندران به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته نشان از رشد 15 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه