English

استاندار مازندران:

برنامه ریزی برای خارج کردن مازندران از سیستم تک پایه حمل و نقل در دستور کار است

محمد اسلامی بیان داشت: برنامه ریزی برای خارج کردن مازندران از سیستم تک پایه حمل و نقل در دستور کار است.

برنامه ریزی برای خارج کردن مازندران از سیستم تک پایه حمل و نقل در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران پس از نشست مشترک با رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با توسعه حمل و نقل ریلی و مبحث توسعه مترو تهران و اتصال آن به مازندران، اظهار کرد: یکی از مباحث توسعه توجه به حمل و نقل به ویژه حمل و نقل ترکیبی است.

وی با اشاره ترافیکی که در استان مازندران در ایام تعطیل می‌شود، گفت: ترافیک سنگین اقتصاد مازندران را دچار مشکل می‌کند به همین دلیل برنامه ریزی برای خارج کردن مازندران از سیستم تک پایه حمل و نقل در دستور کار است.

استاندار مازندران یادآور شد: راه‌آهن برای استان دارای اهمیت است و با توجه به هماهنگی انجام شده و تهران و مازندران حوزه نفوذ همدیگر بوده و با توجه به نیازی که مردم تهران به استفاده از فرصت آب و هوایی شمال کشور دارند، امروز با ریاست شواری شهر تهران و سازمان‌های مرتبط جلسه داشتیم.

استاندار مازندران

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه موضوع اتصال مترو تهران به شمال کشور که یکی از طرح‌های راهبردی استانداری مازندران است به صورت ویژه در حال پیگری است.

محمد اسلامی بیان کرد: مذاکره مفصلی انجام شده است و امیدواریم این پروژه وارد مباحث جدی‌تری شود و دستگاه‌ها متعهد شدند که اقدامات لازم برای مطالعات انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه