English

فرمانده انتظامی مازندران؛

همه ما امنیت موجود را مدیون شهداء هستیم

فرمانده انتظامی مازندران گفت: راه شهدا و پیروی از آرمان‌های والای آنان یک وظیفه شرعی است چرا که درخت انقلاب با خون شهیدان آبیاری شده و همه ما امنیت موجود را مدیون شهداء هستیم.

همه ما امنیت موجود را مدیون شهداء هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سیدمحمود میرفیضی در دیدار با خانواده معظم شهید "مجید قاسم کردی"و جانباز " حسن مسگران کریمی" اظهار کرد: شهدا و خانواده‌های شهدا و ایثارگران چشم و چراغ مردم و جامعه اسلامی هستند و عزت و سربلندی ملت ایران مرهون خون شهدا است.

فرمانده انتظامی مازندران در این دیدار ضمن قدردانی از صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهداء و جانبازان ، بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان به عنوان پرچم‌دار و پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تجلیل از خانواده‌های این افراد یک وظیفه همگانی است.

این مسؤول عزت، رحمت، تعهدو اخلاص را از ویژگی‌های بارز خانواده‌های معظم جانبازان وشهداء عنوان کرد و گفت: خانواده‌های جانبازان و شهداء عظیم‌ترین و گران‌بهاترین سرمایه‌های نظام هستتند.

میرفیضی اظهار کرد: شهدا جان خود را در راه حفظ امنیت و سلامت جامعه اسلامی و اعتلای اسلام و نظام اسلامی فدا کردند تا امروز امنیت در جامعه ما برقرار باشد و در سایه همین امنیت شاهد تلاش و کوشش اقشار مختلف مردم در اجتماع باشیم.

وی تصریح کرد: جانبازان بهترین هستی خود که همان عضو بدنشان است را در راه انقلاب فداکردند تا این انقلاب پایدار بماند همانطور که شهداء با جان از این نظام حراست کردند ما نیز در پیروی از اهداف آنان و حمایت از خانواده‌های گرانقدر جانبازان و شهداء دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده انتظامی مازندران در پایان گفت: راه شهدا و پیروی از آرمان‌های والای آنان یک وظیفه شرعی است چرا که درخت انقلاب با خون شهیدان آبیاری شده و همه ما امنیت موجود را مدیون شهداء هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه