English

استفاده از سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت برق ضروری است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران بیان داشت: استفاده از سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت برق ضروری است.

استفاده از سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت برق ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم شهابی در گفت و گویی اظهار داشت:با توجه به اهمیت سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در تصمیم‌گیری‌های مکان‌مند و تأثیر آن در افزایش دقت در مطالعات و انجام فرآیندها و کاهش زمان و هزینه‌های اضافی در اجرای پروژه‌ها بر استفاده از GIS و عملیاتی کردن آن در فعالیت‌های روزانه شرکت های توزیع نیروی برق ضروری است.

وی افزود: سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) به عنوان بستری جهت ذخیره‌سازی، ویرایش، تجزیه و تحلیل و بهنگام‌رسانی اطلاعات مکانی و توصیفی و به عنوان یکی از تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ابزارهای تصمیم‌گیری است که مورد توجه مدیران و کارشناسان برق  به منظور برنامه‌ریزی، بهره‌برداری و توسعه بهینه شبکه های توزیع قرار گرفته است.

شهابی از حضور شرکت توزیع نیروی برق مازندران در چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی (GIS) در صنعت آب و برق در استان مرکزی – اراک خبرداد.

وی گفت: شرکت توزیع نیروی برق مازندران با ارائه 6 مقاله در حوزه کاربرد GIS در صنعت برق و همچنین رونمایی از کتاب پیاده سازی شبکه های توزیع  برق در سامانه اطلاعات مکانی (GIS) در این کنفرانس شرکت داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران افزود: این شرکت با برپایی غرفه ارائه عملکردها و فعالیت های نوین خود در حوزه جی آی اس در نمایشگاه جانبی این کنفرانس حضور فعال داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه