English

خانواده‌های شهدا و جانبازان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب هستند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران بیان داشت: خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند.

خانواده‌های شهدا و جانبازان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم شهابی به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج  در دیدارباجانباز سرافراز 70 درصد آهنگری خطیر و  خانواده شهید والام مقام محمدزاده، خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان را اقدامی ارزشمند عنوان کرد و افزود: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند.

مهندس شهابی یادآور شد: یاد شهدا و دیدار با جانبازان عزیز، اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود و در همین راستا دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه همه افتخارات ایران اسلامی نشأت گرفته از وجود شهداء، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم آنان است، اظهار داشت: شهدا با ایثار جان خود آرامش و امینت را برای جامعه به ارمغان آوردند و ایثار و شهادت، به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی‌ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش‌هایی است.

وی افزود: شهیدان گرانقدر و جانبازان سرافراز رهپویان حقیقی راه امام خمینی(ره) بودند که با جهاد و اهدای خون، وفاداری خود را در این راه به اثبات رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه