English

بیانیه مجمع نمایندگان مازندران به‌مناسبت روز مجلس:

نمایندگان مازندران خود را همنشین دردها و پیگیری مشکلات مردم می داند

در بیانیه مجمع نمایندگان مازندران به‌مناسبت روز مجلس عنوان شد که نمایندگان استان خود را همنشین دردها و آلام ملت، دغدغه‌مند کمبودها و متعهد به پیگیری مشکلات و تنگناها و تلاش بی‌وقفه برای رشد و توسعه زادبوم می‌دانند.

نمایندگان مازندران خود را همنشین دردها و پیگیری مشکلات مردم می داند

به گزارش خبرگزاری موج، مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت روز مجلس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده: دهم آذر سالروز شهادت آیت‌الله مدرس روز مجلس نام گرفته است. این مناسبت مهم تقویمی و تاریخی پیام‌آور مجاهدت فقیه آزاد اندیش و وکیل مردمی پارلمان ملی ایران است. شخصیت برجسته فقهی، حقوقی و مردمی و مبارزاتی شهید مدرس برای همه نسل‌ها و حق‌طلبان درس‌آموز و چراغ راه است.

مجلس شورای اسلامی که به فرموده امام راحل عصاره فضائل یک ملت و در راس همه امور است افتخار خود می‌داند که درس‌آموز مکتب فکری و صنفی آیت‌الله شهید باشد.

مجمع نمایندگان استان مازندران با تاسی از آرمان‌های امام راحل و اهداف متعالی شهدای گرانقدر، خود را مکلف به صیانت از اصول مترقی قانون اساسی در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از حقوق اساسی ملت در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی می‌داند.

مجمع نمایندگان مازندران با درک عمیق از حساسیت جایگاه خطیر قوه مقننه اهتمام به پیگیری مطالبات مردم و اهالی ولایتمدار حوزه انتخابیه را فرصت مغتنم برای خدمتگزاری در سنگر قانونگذاری می‌داند.

نمایندگان مردم شریف علوی‌تبار مازندران در خانه ملت با هدف صیانت از حقوق و مطالبات ملت مجدانه در ایفای رسالت قانونی متعهد بوده و با توکل بر ذات اقدس الهی به مسیر و سوگند خود پای بند خواهند بود.

مجمع نمایندگان مازندران تقارن میلاد فرخنده حضرت محمد مصطفی صلی الله و روز مجلس را شاگردی درس‌های پیامبر اعظم صلی‌الله و پیروی از سیره شریف نبوی در خدمتگزاری به هم‌نوعان و هم کیشان می‌داند و براین توفیق افتخار می‌کند.

نمایندگان مازندران خود را همنشین دردها و آلام ملت، دغدغه‌مند کمبودها و متعهد به پیگیری مشکلات و تنگناها و تلاش بی‌وقفه برای رشد و توسعه زادبوم می‌دانند و براین توفیق الهی شاکرند.

در پایان یکایک نمایندگان خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر مردم شریف مازندران برای انجام متعهدانه رسالت قانونی دانسته و بر سوگند خود در خدمتگزاری به مردم فهیم مصمم هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه