English

۴۵ نفر بر اثر گازگرفتگی در بخش کجور مسموم شدند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر از مسمومیت 45 نفر بر اثر گازگرفتگی در بخش کجور خبر داد و گفت: یک مصدوم به مراکز درمانی بخش مرزن‌آباد انتقال داده شد.

45 نفر بر اثر گازگرفتگی در بخش کجور مسموم شدند

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا شیروانی با اشاره به برودت و سرمای هوا در بخش کوهستانی بخش کجور، اظهار کرد: تعداد 45 نفر از اهالی روستای «فیروز‌آباد» بخش کجور که برای مراسمی در مسجد این روستا حضور داشتند دچار مسمویت با گاز شدند.

وی افزود: این حادثه بر اثر نشت گاز در فضای داخلی مسجد رخ داد و نیروهای امداد و نجات پایگاه کوهستانی هلال احمر بخش کجور پس از اطلاع از این حادثه، بلافاصله در محل حاضر شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر تصریح کرد: نیروهای امداد و نجات هلال احمر با انجام اکسیژن تراپی، جان مصدومان ناشی از این مسمومیت را نجات دادند و از 45 نفر تنها حال یک نفر وخیم شد که با آمبولانس هلال احمر به مراکز درمانی بخش مرزن‌آباد منتقل شد و برابر اخبار دریافتی، خوشبختانه حال این فرد نیز مساعد گزارش شده است.

وی با تأکید بر رعایت اصول ایمنی در به‌کارگیری وسایل گرمایشی با سوخت گاز، یادآور شد: سرما در بخش کوهستانی کجور بیش از مناطق جلگه‌ای احساس می‌شود و بنابراین توصیه می‌شود آن دسته از مردم عزیز این مناطق که برای تأمین گرما در فصول سرد از بخاری‌های گازی با استفاده از کپسول یا مخازن بزرگ گازی استفاده می‌کنند حتماً اصول و نکات ایمنی در این زمینه را رعایت کنند و از سالم بودن شلنگ گاز، نصب مناسب لوله بخاری، باز بودن راه دودکش و نداشتن نقص ایمنی بخاری اطمینان لازم را حاصل کنند.

شیروانی در پایان گفت: هلال احمر شهرستان نوشهر در ایام سرد، برفی و یخبندان بخش کجور همواره آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران این مناطق است و شماره رایگان 112 نیز به طور شبانه‌ روزی آماده دریافت اخبار، گزارشات و درخواست‌های کمک مردمی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه