English

انتصاب رمضانی به عنوان مدیر کل روابط عمومی هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی اسماعیل رمضانی را به عنوان مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر منصوب کرد.

انتصاب رمضانی به عنوان مدیر کل روابط عمومی هلال احمر

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از جمعیت هلال احمر، ‌علی‌اصغر پیوندی در حکم انتصاب اسماعیل رمضانی به عنوان مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت ‌هلال‌احمر آورده است:

«برادر ارجمند جناب آقای اسماعیل رمضانی
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب ابن ابلاغ به عنوان «مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر» منصوب می شوید. از آنجا که روابط عمومی به عنوان مهمترین مجرای شکل‌دهی، هدایت و ارتقا افکار عمومی شناخته می‌شود و همچنین کیفیت و کمیت حضور در رسانه؛ در بهبود، رشد و توسعه فعالیت‌های مجموعه تأثیرگذار است.

از جنابعالی انتظار دارم ضمن توجه به اهداف و مأموریت‌های ملی و فراملی جمعیت و با بهره‌مندی از رهنمودهای صاحبنظران و کارشناسان، تمام سعی و توان علمی و اجرایی خود را در جهت بسط و تحکیم ارتباطات رسانه‌ای مستمر و هدفمند، شناخت و بهره‌گیری از روش‌ها و ابزارهای نوین ارتباطی، تحقیق و ارزیابی افکار عمومی و آگاهی بیش از پیش عموم جامعه، نسبت به خدمات و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر به‌کار گیرید.

از درگاه حضرت احدیت، بالندگی و توفیق روزافزون شما را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مهرورزی و خدمت به بندگان خدا مسئلت دارم.»

پیش از این وحید رحمتی عهده‌دار این سمت بود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه