English

بزرگ‌ترین مولفه قدرت ما داشتن جوانان غیور است

حسین محمد‌رضایی با بیان اینکه دشمن می‌داند بزرگ‌ترین مولفه قدرت ما داشتن جوانان غیور است و تلاش می‌کند آن را از بین ببرد، ادامه داد: داشتن عزم راسخ و نهراسیدن از دشمن سبب شده که از کشور دفاع کنیم

بزرگ‌ترین مولفه قدرت ما داشتن جوانان غیور است

به گزارش خبرگزاری موج، جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه عوامل بسیاری سبب ایجاد امنیت می‌شوند، افزود: داشتن منابع زیر‌زمینی، اقتصاد قوی، جمعیت، جغرافیای گسترده و... سبب قدرتمند بودن کشور می‌شود اما این عوامل بدون وجود امنیت میسر نمی‌شود.

این مسؤول تاکید کرد: مردم و انسان‌های هر کشور با نحوه نگرش و اعتقادات خود می‌توانند در تولید امنیت کشور بسیار موثر باشند.

رضایی اظهار کرد: در زمان دفاع مقدس ارتش صدام با داشتن همه مولفه‌ها و حمایت جوامع بین‌المللی به کشوری که تازه انقلاب کرده و ثبات اقتصادی و سیاسی ندارد حمله کرد و در صورتی که به ظاهر پیروز بود، در نهایت وجبی از خاک کشور ما را به دست نیاورد.

وی با تاکید بر اینکه در زمان دفاع مقدس انقلاب اسلامی به دنیا صادر شد، خاطر‌نشان کرد: داشتن روحیه ایثار، شهادت‌طلبی و معنویت مردم سبب توانمندی ما در جنگ و در نهایت پیروزی شد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: کشور ایران بعد از انقلاب در همه زمینه‌ها رشد کرده و با وجود مشکلات فراوان اما می‌توان گفت اقتصاد قوی داریم که با همه تحریم‌ها کسی نتوانست ایران را بشکند و این نشان دهنده اقتصادی قوی و پویا است.

این مسؤول با اشاره به داشتن روحیه ایثار، غیرت و از‌خود‌گذشتگی جوانان و مردم ایران، اظهار کرد: با وجود این عوامل توانستیم انقلاب خود را حفظ کنیم و امروزه روی کشور ما حساب می‌‌کنند و از ایران می‌ترسند.

رضایی با بیان اینکه دشمن می‌داند بزرگ‌ترین مولفه قدرت ما داشتن جوانان غیور است و تلاش می‌کند آن را از بین ببرد، ادامه داد: داشتن عزم راسخ و نهراسیدن از دشمن سبب شده که از کشور دفاع کنیم که باید از فرهنگ شهدا نگهداری کرده و به نسل آینده منتقل کنیم و هدف برگزاری یادواره‌های شهدا نیز همین است.

وی با اشاره به اینکه شهدا مانند آیه‌های قرآن هستند، تصریح کرد: از فرهنگ و گفتمان شهدا پیروی کنیم که با وجود چنین فرهنگی کشور شکست‌ناپذیر بوده همانطور که کشور‌های بسیاری با صرف هزینه‌های بسیار در مقابل انقلاب اسلامی نمی‌‌توانند بایستند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: افرادی همچون شهید حججی‌ها در دنیا تحول ایجاد کرده و به استقبال مرگ رفتند و با دانستن شرایط از خود و خانواده گذشته و منافع جامعه را به منافع خود ترجیح دادند که مسؤول و غیر مسؤول باید از این قاعده پیروی کنند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه دشمنان از انقلاب سیلی بزرگی خوردند، خاطر‌نشان کرد: دشمنان همچنان به دنبال راه‌هایی برای ضربه زدن به انقلاب هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه