English

امروز دشمنان جهانی از قدرت‌ ما وحشت دارند

نماینده قائم‌شهر و سوادکوه‌ در مجلس ‌شورای اسلامی اظهار‌ کرد: امروز دشمنان‌مختلف از قدرت‌ ما وحشت دارند و کسانی که برای کشور ما توطئه کنند از قدرت ما آگاهی دارند.

امروز دشمنان جهانی از قدرت‌ ما وحشت دارند

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالله رضیان با اشاره به اینکه در دوران دفاع‎مقدس برای دریافت موشک از کشورهای دیگر محتاج‌ بودیم، اظهار‌ کرد: امروز دشمنان‌ مختلف از قدرت‌ ما وحشت دارند و کسانی که برای کشور ما توطئه کنند از قدرت ما آگاهی دارند.

وی با بیان اینکه رژیم‌صهیونیستی همیشه توطئه‌گر بود و ما با قدرت در برابر آنان ایستادیم، افزود: دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و حضورشان در تجمع‌ها و راهپیمایی در پیشانی آن بود و در طول دفاع مقدس هم حضور دانش‌آموزان، جنگ را پیش برد و خودم هم به عنوان دانش‌آموز در دفاع مقدس حضور داشتم.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی به ابعاد قدرت جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطر‌نشان کرد: قدرت علمی، هسته‌ای و رونق مختلف از طرف همین دانش‌آموزان دیروز انجام شد و دانش‌آموزان امروز هم برای سازندگی فردا تربیت می‌شوند.

رضیان با بیان اینکه با تمام‌توان در این نظام و در کنار رهبر نظام قرار‌داریم، اظهار‌ کرد: ارزش نظام جمهوری اسلامی ایران، رهبری و ملت هستند و قدرت و سربلندی این نظام در جهان با رهبری مقام‌معظم رهبری است و حضور در راهپیمایی های مختلف بیانگر ایستادگی ملت ایران در کنار ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده قائم‌شهر و سوادکوه‌ در مجلس ‌شورای اسلامی با تقدیر از حضور در راهپیمایی 13 آبان در شهر‌های پل‌سفید و زیراب، گفت: مشکلات مختلف را باید حل کنیم و حل مشکلات در اولویت ما باشد و این توان را حاکمیت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه