English

برخی گروه‌های مجازی به‌ دنبال مطرح کردن خود هستند

مدیرکل هواشناسی مازندران با اعلام اینکه 380 هزار کشاورز مازندرانی از خدمات هواشناسی استفاده می‌کنند، گفت: با توجه به وضعیت هوا انجام عملیات کشاورزی تحت تأثیر اطلاع از وضعیت جوی است تا بتوانند برنامه‌ریزی در بحث کشاورزی داشته باشند.

برخی گروه‌های مجازی به‌ دنبال مطرح کردن خود هستند

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمدرضا رضوی اظهار کرد: هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد شب دوشنبه و روز سه‌شنبه شاهد بارش باران، طوفان با سرعت بین 60 تا 90 کیلومتر، بارش برف در ارتفاعات و رعدوبرق باشیم که اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی هواشناسی از آب‌گرفتگی معابر، سرعت وزش باد، کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات استان درست بوده و هیچ اشتباهی رخ نداده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: برخی فضاهای مجازی از این فرصت برای مطرح کردن خود استفاده کرده و به‌نوعی دنبال این بودند که بر سر زبان‌ها بیفتند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه داده‌های هواشناسی لحظه به لحظه رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: توصیه ما به مردم این است که پیگیر وضعیت هواشناسی از  سامانه اطلاع‌رسانی هواشناسی باشند و در این زمینه خبرهای فضاهای مجازی را نباید ملاک قرار دهند.

رضوی یادآور شد: طرح ترویج هواشناسی کشاورزی در مازندران در حال اجرا بوده، به‌گونه‌ای که استان مازندران در این زمینه رتبه نخست را دارا است.

وی  با اعلام اینکه 380 هزار کشاورز مازندرانی از خدمات هواشناسی استفاده می‌کنند، افزود: با توجه به وضعیت هوا انجام عملیات کشاورزی تحت تأثیر اطلاع از وضعیت جوی است تا بتوانند برنامه‌ریزی در بحث کشاورزی داشته باشند.

مدیرکل هواشناسی مازندران در پایان گفت: بارش‌های پاییزی بیشتر از نرمال و دمای هوا در پاییز امسال بین 0.5 تا یک درجه کمتر از نرمال پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه