English

همایش کوهنوردی صنعت برق استان مازندران برگزار شد

مدیر روابط عمومی و مسوول امور ورزش شرکت توزیع نیروی برق مازندران از برگزاری همایش کوهنوردی صنعت برق استان مازندران در منطقه سرخنی سوادکوه خبرداد.

همایش کوهنوردی صنعت برق استان مازندران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر سیروس کرامتی فرح آبادی بیان داشت: این همایش کوهنوردی به مناسبت چهلمین روز درگذشت زنده یاد مهندس شجاع محمودی معاون فقید فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق مازندران  به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق مازندران در منطقه سرخنی سوادکوه برگزار شد.

وی افزود: در این همایش کوهنوردی همکاران برق منطقه ای مازندران و گلستان، شرکت تعمیرات انتقال خطوط شمال(تانش)، همکاران امورهای توزیع نیروی برق بهشهر، نکا، میاندورود، جنوب ساری، سوادکوه و ستاد شرکت حضور داشتند.

دکتر کرامتی فرح آبادی با اشاره به اینکه توجه به ورزش کارکنان یکی از اولویت های شرکت توزیع نیروی برق مازندران است، افزود: یکی از مشکلات اصلی جوامع اجتماعی امروزی کم بودن تحرک بدنی می باشد که این موضوع باعث گردیده است که انسان دوران فرا مدرن بسیار بیشتر از مردمان زمانهای قدیم به انواع بیماری ها مبتلا شوند اکنون بر کسی پوشیده نیست که ورزش و علی الخصوص ورزش کوهنوردی تاثیر بسیار شگرف در حفظ سلامت و پویایی دارد.

مسوول امور ورزش شرکت توزیع نیروی برق مازندران اظهار داشت:بررسی های علمی نشان داده است که کم تحرکی باعث ایجاد انواع بیماری می گردد که هزینه های این موضوع به صورت مستقیم بر سطح اقتصاد و معیشت کارمندان تاثیر گذار است و علاوه بر آن باعث کاهش سطح بهره وری در ادارات شده است زیرا کارمندان کم تحرک و کم نشاط نمی توانند به خوبی کارها را انجام دهند و سرعت و دقت این گونه کارمندان بسیار کمتر از کارمندان ورزشکار و سالم می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه