English

اشتغال زنان یکی از مهم ترین ویژگی های دولت تدبیر و امید است

مدیرکل امور بانوان و خانواده در استانداری مازندران بیان داشت: اشتغال زنان یکی از مهم ترین ویژگی های دولت تدبیر و امید است.

اشتغال زنان یکی از مهم ترین ویژگی های دولت تدبیر و امید است

به گزارش خبرگزاری موج، مریم جمشیدی در گفت و گویی اظهار داشت: کسب و کار خانگی یکی از مهم ترین حوزه ها در ایجاد کسب و کار بوده و توسط زنان با حذف هزینه های زائد ایاب و ذهاب و هزینه اجاره مکان و استفاده از تجربیات و نیروهای کار تمامی اعضای خانواده جهت کسب و کار خانگی زنان مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: اشتغال زنان یکی از مهم ترین ویژگی های دولت تدبیر و امید به علت مجوزهای لازم جهت ورود زنان به حوزه کسب و کار بوده و جهت تسهیل در توسعه اشتغال زنانی که قبلا وارد این حوزه شدند تسهیلاتی از دولت دریافت کرده و با رایزنی هایی که انجام شده است، تسهیلات به صورت ملی و استانی برای اشتغال زایی بانوان فراهم شده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۸۰ میلیارد ریال وام در قالب تسهیلات و تفاهم نامه هایی که با صندوق کار آفرینی امید انجام شد به زنان کار آفرین که به صورت فردی مشغول به کار هستند پرداخت شده و بانوان در قالب تعاونی ها و اشتغال بیش از یک فرد مشغول به کار و خودشان مدیر عامل کارگاه های خود بودند که از وام و تسهیلات بانک های دیگر استفاده کردند.

جمشیدی گفت: بانوان به عنوان بخشی از قشر فعال و توانمند جامعه و نیروی انسانی غیر قابل انکار در همه زمینه ها مورد توجه قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی های خاص جنسیتی بانوان نباید جنسیت مانع از توانمندی های این قشر موفق در جامعه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه