English

۲ شهید تازه تفحص شده مازندرانی شناسایی شدند

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: هویت شهید علی‌اکبر آویش و شهید کریم بهمنی که قرار بود در جمع 13 شهید خوشنام دفاع مقدس در استان تشییع شوند، شناسایی شد.

2 شهید تازه تفحص شده مازندرانی شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار عبدالله ملکی با تایید خبر شناسایی هویت دو شهید گمنامی که قرار بود به همراه 13 شهید گمنام دیگر در استان تشییع و در شهرهای مختلف استان خاکسپاری شوند، اظهار کرد: هویت شهید علی‌اکبر آویش و شهید کریم بهمنی که در جمع این 15 شهید قرار داشتند، شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: شهید علی‌اکبر آویش فرزند رضا در عملیات کربلا چهار و در منطقه ام‌الرصاص به شهادت رسیدند و اهل شهرستان آمل هستند که به خانواده این شهید اطلاع داده شده است.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: شهید کریم بهمنی فرزند رجبعلی در عملیات بدر به شهادت رسید که این شهید اهل شهرستان بابل هستند و براساس برنامه با دیگر شهدای گمنام در استان مازندران تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

به گزارش  فارس مازندران، در روز پنج‌شنبه مازندران میزبان 15 شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود و مراسم وداع با شهدای گمنام شامگاه دوشنبه 26 تیرماه در ساری برگزار می‌شود.

زمان تشییع پیکرها نیز روز پنج‌شنبه 29 تیرماه در شهرهای ساری، بابلسر، بلده، هادی‌شهر و بندپی شرقی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه