English

پیگیر جدی برای حذف مالیات از برنج و همه محصولات کشاورزی هستیم

نماینده مردم بابلسر در مجلس گفت: کشاورزی بخشی از هویت هر مازندرانی است و پیگیر جدی و مستمر برای حذف مالیات از برنج و همه محصولات کشاورزی هستیم.

پیگیر جدی برای حذف مالیات از برنج و همه محصولات کشاورزی هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، ولی‌الله نانواکناری با اشاره به اهمیت موضوع کشاورزی، اظهار کرد: بی‌تردید کشاورزی در مازندران از شکل‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، اشتغال‌زایی و امنیتی مورد توجه و اهمیت ویژه است.

وی با اشاره به اینکه مسئله کشاورزی برای مسئولان مازندرانی دارای اهمیت بیشتری است، تصریح کرد: کشاورزی بخشی از هویت هر مازندرانی است. در حال پیگیری‌ جدی و مستمر برای حذف مالیات از برنج و همه محصولات کشاورزی هستیم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان در شهرها و بخش‌های مختلف شهرستان‌های منطقه و همچنین در مجلس و دولت، مصمم به تقویت و حمایت از کشاورزی به عنوان محور اصلی توسعه پایدار در استان مازندران هستند.

نانواکناری اظهار کرد: جلسات و تلاش‌های بی‌وقفه در راستای پرداخت خسارت باغداران خسارت‌دیده استان با مسئولان دولتی از جمله معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه، به تخصیص 30 میلیارد تومان اعتبار بلاعوض و پرداخت تسهیلات با درصد سود پائین به کشاورزان و باغداران منجر شد.

وی اظهار کرد: کنترل واردات برنج و تصویب ممنوعیت آن از مرداد تا آذر در مجلس که با همکاری مناسب دولت موجب افزایش قیمت خرید برنج از کشاورزان شده است و از نتایج همکاری و نگرانی مشترک مجلس و دولت بوده که تضمین دیگری بر رونق کشاورزی در استان محسوب می شود.

نانواکناری ابراز امیدواری کرد: با تلاش کشاورزان، حمایت به موقع و راهبردی مسئولان دولتی مانند ارائه تسهیلات مکانیزاسیون که در حال حاضر از سوی دولت در سطح گسترده ارائه می‌شود و ورود جوانان تحصیل‌کرده، متخصص و پر انرژی به بخش کشاورزی زمینه توسعه هرچه بیشتر این سرزمین را فراهم می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه