English

لزوم برخورد با هنجارشکنان در سواحل فریدونکنار/موتورهای تفریحی پلاک‌دار شوند

فرماندار فریدونکنار بر لزوم برخورد با هنجارشکنان در سواحل این شهرستان تأکید کرد و گفت: مسوولان به ویژه نیروهای انتظامی و قوه قضائیه باید با این مسائل برخورد جدی کنند.

لزوم برخورد با هنجارشکنان در سواحل فریدونکنار/موتورهای تفریحی پلاک‌دار شوند

به گزارش خبرگزاری موج، حسین منفردی در سومین نشست ستاد ساماندهی سواحل این شهرستان، اظهار کرد: مسافرانی که در فصل تابستان برای تفریح به سواحل مازندران به‌ویژه فریدونکنار سفر می‌کنند برخی از شئون‌ها را رعایت نمی‌کنند.

وی با اشاره به بحث استفاده از ابزارهای تفریحی و رعایت نکردن برخی شئون اسلامی، افزود: با این هنجارشکنان در سواحل فریدونکنار برخورد جدی می‌شود.

فرماندار فریدونکنار با تأکید بر اینکه با هنجارشکنان برخورد می‌شود، تصریح کرد: مسؤولان به ویژه نیروهای انتظامی و قوه قضائیه باید با این مسائل برخورد جدی کنند.

این مسوول با بیان اینکه شهرداری فریدونکنار مساله تغذیه امدادگران هلال احمر را تأمین کند، ادامه داد: اقدامات ناجیان غریق و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان در سطح سواحل مطلوب و قابل قبول است.

منفردی با اشاره به اینکه باید پلاک‌‌گذاری موتورهای چهارچرخ تفریحی در سواحل فریدونکنار با قید فوریت پیگیری شود، بیان کرد: اداره ورزش و جوانان باید با جدیت در این موضوع ورود کرده و تا پایان همین هفته اقدام عملی در همین راستا داشته باشد.

وی گفت: همه دکه‌داران و سوئیت‌ها و هتل‌های ساحلی در فریدونکنار موظف هستند از ناجیان غریق مجاز و مورد تأیید هیأت نجات غریق شهرستان در منطقه ساحلی خود برای تأمین امنیت مسافران و شناگران استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه