English

برگزاری کنسرت پاپ محلی افلاک در نکا به ۱۶ تیرماه موکول شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا از موکول شدن برگزاری کنسرت پاپ محلی افلاک در 16 تیرماه نکا خبر داد و گفت: این کنسرت با هماهنگی مسوول برگزاری و با درخواست ایشان به 16 تیرماه موکول شد.

برگزاری کنسرت پاپ محلی افلاک در نکا به 16 تیرماه موکول شد

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی روحی اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شده بود که این کنسرت پنج‌شنبه‌شب هشت تیرماه در سالن آمفی‌تئاتر ارشاد نکا برگزار شود که با هماهنگی مسوول برگزاری و با درخواست ایشان به 16 تیرماه موکول شد.

وی افزود: کنسرت پاپ محلی با سرپرستی و خوانندگی علیرضا کلانتری بازیگر رادیو و تلویزیون، صدا و سیمای مازندران و عضو انجمن موسیقی مازندران برگزار می‌شود که گروه هفت نفره موسیقی این خواننده را همراهی می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا بیان کرد: جابر فلاح، علی درخشان، میلاد تفاخری، رحیم وطن دوست، سعیر شعبانی، سامان نوروزیان و کیان زمانی را از نوازندگان سازهای مختلف در این کنسرت هستند.

این مسوول اضافه کرد: کنسرت موسیقی پاپ محلی علیرضا کلانتری به همت شرکت سار و صدا در شهرستان نکا برگزار می‌شود.

روحی هدف از برگزاری این کنسرت را افزایش اتحاد، شور و نشاط عمومی در جامعه بیان کرد و گفت: کنسرت پاپ محلی افلاک در 16 تیرماه نکا در 2 سانس‌ 18 الی 20 و 21 الی 23 در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری شهرستان نکا برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه