English

همایش استانی کتابت وحی در بابل برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری شهرداری بابل همایش استانی کتابت وحی با محوریت نگارش آیاتی از قرآن مجید با تأکید بر سوره ملک برگزار شد.

همایش استانی کتابت وحی در بابل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج،عیسی محمدی‌فیروزجایی در حاشیه برگزاری همایش استانی کتابت وحی که در بنیاد علمی حریری برگزار شد اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان این امکان برای هنرمندان و خوشنویسان فراهم شد تا شاهد اجرا این برنامه معنوی هنری باشیم.

وی افزود: در این همایش بیش از 100 خوشنویس و هنرمند از شهرهای بابل، ساری، آمل، قائم‌شهر، فریدونکنار، بابلسر و محمودآباد شرکت کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل تصریح کرد: آثار هنری این هنرمندان در آرشیو دفتر انجمن خوشنویسان به عنوان اثر فاخر خوشنویسی نگهداری می‌شود.

این مسؤول از اجرا برنامه‌های متنوع اداره ارشاد بابل به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرا برنامه طرح افطار تا سحر در سینما هنر و تجربه بابل، اجرا نمایش، برگزاری نمایشگاه‌های متعدد هنری از جمله نمایشگاه گتاب و محصولات فرهنگی در هتل مرجان بابل از جمله این برنامه‌ها بوده است.

محمدی یادآور شد: 131 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بابل نیز برنامه متنوع فرهنگی و دینی را در کل شهرستان بابل اجرا کردند که از جمله می‌توان به برگزاری نماز جمعه، جزءخوانی قرآن به صورت روزانه، برگزاری مناسبت‌های مذهبی ماه مبارک رمضان از جمله ولادت امام حسن(ع)، شهادت حضرت علی(ع) و شب‌های قدر عنوان کرد.

وی نمایش فیلم عطر برگ‌های نارنج درباره زندگی‌نامه 6 استاد برجسته معاصر شهرستان بابل که در عرصه ملی منشاء خدمات بودند را از دیگر برنامه‌های این ماه مبارک برشمرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه