English

پیش بینی افزایش ۳۰درصدی ورود مسافران به مازندران

معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران از پیش بینی افزایش 30درصدی ورود مسافران به مازندران در طی تعطیلات عید فطر خبرداد.

پیش بینی افزایش 30درصدی ورود مسافران به مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا سعدی پور از آمادگی 14 مرکز آموزشی با 102 کلاس متنوع در بخشهای مختلف شهرستان تنکابن برای پذیرایی از مسافران خبر داد.

وی با اعلام اینکه این امکانات در بخش های مرکزی، نشتا و خرم آباد تدارک دیده شدند، اظهار کرد: تعداد 8 دبستان و 6 دبیرستان در منطقه در نظر گرفته شده و در مجموع شامل 16 کلاس ویژه، 58 کلاس رده الف و 28 کلاس درجه ب است که آماده پذیرایی از مسافران تابستانی شهرستان تنکابن خواهند بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان تنکابن در باره امکانات این کلاس‌ها افزود: تمامی این کلاس‌ها دارای امکاناتی از قبیل فرش یا موکت، پتو، تلویزیون، یخچال، پنکه و امکاناتی از این دست بوده و از شروع تعطیلات تابستان برای خدمت رسانی به مسافرین محترم تجهیز شده است.

سعدی پور در پایان با اشاره به پیش بینی 30 درصدی افزایش مسافران در تعطیلات پیش رو خاطر نشان کرد: شهرستان تنکابن با دارا بودن جنگل های وسیع و تفرجگاه های جنگلی متعدد و پوشش گیاهی بکر و همچنین وجود دریای خزر با سواحل زیبا و مناظر طبیعی دیگر مستعد جذب مسافران و گردشگرانی است که شمال کشور را برای مسافرت انتخاب می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه