English

کتابِ «شیرگاه در گذر زمان» رو‌نمایی شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‎های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی گفت: کتابِ «شیرگاه درگذر زمان» به نویسندگی داوود لطیفی رونمایی شد.

کتابِ «شیرگاه در گذر زمان» رو‌نمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج، سید‌یوسف موسوی‌شیخ در مراسم رونمایی از کتابِ شیرگاه درگذر زمان(1395-1300) نوشته داوود لطیفی که در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شیر‌گاه برگزار شد به فعالیت چند‌ساله نویسنده در تدوین این کتاب اشاره کرد و افزود: کتابِ شیرگاه در گذر زمان، دارای دو بخش است که بررسی وضعیت شیرگاه و کارخانه اشباع تراورس است.

وی بر لزوم توجه خانواده‌ها به موضوع مطالعه اشاره کرد و ادامه داد: توجه بیشتر خانواده‌ها به مقوله فرهنگ مطالعه و افزایش سطح مطالعه باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‎های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برگزاری مراسم رو‌نمایی از کتابِ شیرگاه درگذر زمان(1395-1300) نوشته داوود لطیفی را حرکت فرهنگی مناسب در مسیر توسعه فرهنگ مطالعه ذکر و خاطر‌نشان کرد: انتشار کتابِ شیرگاه درگذر زمان به عنوان شروع خوبی برای معرفی فرهنگ بومی، محلی و منطقه‌ای برای نسل امروز است.

نویسنده کتابِ شیرگاه درگذر زمان(1395-1300) نیز با اشاره به اینکه چاپ این کتاب تحقق آرزوی دیرینه وی بود، اظهار کرد: تشویق و پیگیری فرهیختگان شیر‌گاه انگیزه بیشتری به من برای چاپ کتاب داد.

داوود لطیفی به شیوه کار خود در تدوین کتاب شیر‌گاه در گذر زمان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه شهر شیر‌گاه 55 بهار را گذراند و محدوده جغرافیایی آن هنوز به 100 سالگی نرسید، پژوهش میدانی و استفاده از سخنان کهنسالان به عنوان شیوه تدوین کتاب تعیین شد.

وی گفت: علاوه بر پژوهش میدانی و استفاده از سخنان و تجارب کهن‌الان از اسناد و تصاویر شخصی و اداری شهروندان شیر‌گاهی هم استفاده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه