English

تولید و اشتغال با آمار های دروغ و عوام فریبانه ایجاد نمی شود

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید و اشتغال تنها با مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی و آحاد جامعه امکان پذیر است و با آمارهای دروغ و عوام فریبانه محقق نمی شود.

تولید و اشتغال با آمار های دروغ و عوام فریبانه ایجاد نمی شود

به گزارش خبرگزاری موج، شمس اله شریعت نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن افزود : بودجه امسال کشور یک هزار و 150 هزار میلیارد تومان است که از این رقم 800 هزار میلیارد تومان مربوط به شرکت های دولتی است که حدود 70 درصد بودجه را شامل می شود.

وی با بیان اینکه یک اقتصاد کاملا دولتی در کشور حاکم است ، اظهار داشت : از مبلغ 350 هزار میلیارد تومان باقیمانده ، 51 هزار میلیارد تومان آن مربوط به درآمد و هزینه دستگاه های دولتی است و تنها 70 هزار میلیارد تومان در بخش عمرانی سرمایه گذاری می شود.

شریعت نژاد خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی کاندیداها با آگاهی داشتن از چنین آماری باز وعده افزایش یارانه ها و تولید و اشتغال به مردم می دهند که کاملا نشانه بی اخلاقی و بی تقوایی آنهاست.

وی بر ضرورت مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری خارجی برای پروژه های عمرانی در کشور تاکید کرد و افزود: اگر در کشور اختلاف نظر هایی وجود دارد به منظور ارائه راهکارهای بهتر است اما متاسفانه برخی افراد به دنبال همفکری و همدلی نیستند و بر این اختلاف ها دامن می زنند.

به گفته نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس، قوانین و بروکراسی اداری همچون دژ محکمی است که مانع از ورود سرمایه گذاران به عرصه های اقتصادی می شود که باید اصلاحات لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی یادآور شد: رویکرد دولت، تولید و اشتغال است و آن را در برنامه ششم توسعه مصوب کرده و به تصویب مجلس شورای اسلامی نیز رسیده است و باید بر اساس این برنامه عمل نمود.

فرماندار ویژه تنکابن نیز در این جلسه با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: در انتخابات ذشته مردم این شهرستان به طور میانگین 75 درصد مشارکت داشتند و باید در این دوره میزان مشارکت آنها به حداکثر برسد.

سید امیر حسینی جو افزود: رسانه های خارجی به شدت به دنبال بی انگیزه کردن مردم برای نرفتن به پای صندوق های رای هستند و باید تلاش شود تا این توطئه ها همچون انتخابات گذشته خنثی گردد.

وی با بیان اینکه اگر تنها به شعار و وعده ها بسنده کنیم از آرمان های انقلاب فاصله گرفته ایم، اظهار داشت: برگزاری سخنرانی ها و اجتماعات بدون دریافت مجوز از مراکز قانونی خلاف بوده و با آنها برخورد می شود.

حسینی جو یادآور شد: تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر این دوره از انتخابات فراهم شده است و در 29 اردیبهشت شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه