English

کارگران ستون فقرات اقتصاد و تولید هستند

رئیس سابق شورای عالی استان مازندران با اشاره به اینکه کارگران ستون فقرات اقتصاد و تولید هستند افزود: برای داشتن اقتصاد پیشرفته و مستقل و رونق اقتصادی باید به قشر کارگر اهمیت فراوان داد.

کارگران ستون فقرات اقتصاد و تولید هستند

به گزارش خبرگزاری موج، فرامرز نقیبی در گفت و گویی بیان داشت: اگر بخواهیم جامعه کارگری از امتیازات و حقوق شایسته برخوردار باشد، باید بر روی «تولید ملی» تکیه و تأکید کنیم.

عضو سابق شورای شهر ساری بیان کرد:قشر ضعیف در جامعه، آسیب پذیر است نباید بگذاریم افراد ضعیف از نظر مالی و قشر کارگر به واسطه فقر و محرومیت ها دچار آسیب شوند.

نقیبی خاطرنشان کرد: ایجاد ظرفیت های تولید و اشتغال بهترین نوع خدمت برای اقشار ضعیف است با توجه به بیانات رهبری در مورد سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال هر کس در این زمینه وظیفه ای دارد.

رئیس سابق شورای عالی استان مازندران دلگرم شدن کارگران در جامعه را موجب سامان‌یافتن وضع اقتصادی دانستند و گفتند: مشکل اقتصاد کشور بدون راه‌حل نیست و گره‌ای نیست که بازنشدنی باشد و یکی از الزامات مهم در این گره‌گشایی، ملاحظه و رعایت حقوق کارگران است.

نقیبی خاطرنشان کردند: جامعه کارگری باید احساس تکریم و احترام و سربلندی کند و قدر کار او دانسته شود و در این صورت، خستگی و بی‌حوصلگی و بی‌اعتنایی به کار وجود نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه