English

حمایت استانداری مازندران از تجهیز پارک بزچفت

مشاور گردشگری استاندار مازندران گفت: استانداری مازندران از تجهیز پارک بزچفت به عنوان منطقه نمونه گردشگری حمایت می کند.

حمایت استانداری مازندران از تجهیز پارک بزچفت

به گزارش خبرگزاری موج، علی علیپور در نشست مشترک با مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری، رئیس میراث فرهنگی و گردشگری ، رئیس و اعضای ستاد مردم نهاد پیگیری مطالبات مردمی شهرستان بابل که به منظور تجهیز پارک بزچفت به عنوان منطقه نمونه گردشگری بابل  تشکیل شد،اظهار کرد: استان مازندران با دارا بودن منابع خدادادی نظیر کوه ،جنگل و دریا جزو استان های برتر کشور از نظر گردشگری است .

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های گردشگری در پارک بزچفت  به عنوان منطقه نمونه گردشگری مهیا است، افزود: نیاز است تا نسبت به تجهیز این پارک به برج دیده بانی، باغ وحش و پارک آبی اقدام شود.

علیپور با تقدیر از پیگیری ستاد مردم نهاد پیگیری مطالبات  مردمی شهرستان بابل تصریح کرد: استانداری مازندران آماده هرنوع همکاری برای بررسی و رفع مشکلات موجود در جهت تجهیز پارک بزچفت و ارتقاء این پارک به عنوان منطقه نمونه گردشگری است.

وی با تقدیر از شهردار و مدیرعامل فضای سبز شهرداری بابل گفت: با توجه به تجهیز پارک بزچفت  و برگزاری جشن بزرگ عید انه در این پارک ،آماده هر نوع حمایت از اقدامات شهرداری در این پارک هستیم.

مشاور استاندار مازندران با اشاره به اینکه سد شیاده و بابلرود نیز از استعداد زیادی برای اجرای طرح گردشگری برخوردار هستند ، از رئیس و اعضای ستاد پیگیری مطالبات مردمی شهرستان بابل خواست نسبت به پیگیری این موضوع برای رسیدن به حصول و نتیجه نهایی اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه