English

عرضه نامحدود گوشت مرغ در مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: توزیع گوشت مرغ به صورت نامحدودبرای رفاه حال شهروندان عرضه می‌شود و مشکلی در توزیع این کالا در سطح استان وجود ندارد.

عرضه نامحدود گوشت مرغ در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج،دلاور حیدرپور ، با بیان اینکه از 500 تن سهیمه سیب به مازندران تاکنون 390 تن با قیمت 3 هزار و 500 تومان توزیع شد، اظهار کرد: 400 تن پرتقال سهمیه مازندران بوده است که تاکنون 230 تن با قیمت یک‌هزار و 700 تومان توزیع شده است.

وی ادامه داد:391 تن مرغ منجمد با قیمت 5 هزار و 700 تومان و 550 کیلوگرم گوشت قرمز با قیمت 31 تا 35 هزار تومان در استان توزیع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: برای رفاه حال شهروندان توزیع گوشت مرغ به صورت نامحدود عرضه می‌شود و مشکلی در توزیع این کالا در سطح استان وجود ندارد.

حیدرپور اضافه کرد: در برخی از شهرستان‌ها توزیع گوشت مرغ منجمد با کانتینرهای سیار انجام می‌شود تا بازار تعادل را حفظ کند.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبودی از لحاظ توزیع اقلام اساسی وجود ندارد، گفت: با توجه به حجم بالا مسافر در استان به هر میزان تقاضا وجود داشته باشد مشکلی در عرضه نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه بازسان نظارت‌های لازم را از سطح بازار دارند و در صورت مشاهده تخلف برخورد خواهد شد، ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف با شماره تلفن 124 تماس بگیرند.

حیدرپور اظهار کرد: در مقایسه با سال گدشته کمترین نوسان قیمت‌ کالاهای پرمصرف را داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: دخایر گوشت قرمز، سفید، سیب و پرتقال به اندازه کافی در استان وجود دارد و شهرستان‌های متقاضی می‌توانند با معرفی عاملان خود نسبت به دریافت این کالاها اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه