English

دولت در حوزه تولید و رونق اقتصادی موفق نبود

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی دولت نتوانست تولید و رونق اقتصادی مد نظر را به‌ثمر برساند، گفت: دولت در بحث مهار تورم زحمت کشید اما رونق تولید و نظارت بر امور اقتصادی خوب نیست.

دولت در حوزه تولید و رونق اقتصادی موفق نبود

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم احمدی‌لاشکی، اظهار کرد: با وجود تحریم‌ها و تهدیدها دولت تلاش کرد و در بحث برجام با نقل قول‌هایی که شنیده می‌شود شاید آنچه می‌خواستیم به دست نیاوردیم اما اینکه بگوییم هیچ انفاقی نیفتاد بی‌مهری است.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه دولت، مجلس و ملت همواره بر اساس فرامین رهبری حرکت خواهند کرد، افزود: آن‌چه که از عملکرد دولت تنها در چالوس می‌بینیم نشان از انجام کار در کشور دارد که یک‌نمونه از آن در حوزه درمانی است که اگر قضاوت کنیم می‌بینیم وضعیت بیمارستان آیت‌الله طالقانی چالوس از گذشته تا به امروز چه پیشرفتی داشته است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تحویل هتلینگ بیمارستان تأمین اجتماعی رازی چالوس در ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: در این طرح هر اتاق برای یک بیمار اختصاص می‌یابد و همچنین خریداری دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان رازی چالوس و احداث ساختمان توسط خیر نیکوکار از دیگر دستاوردهای حوزه درمانی در این شهرستان است.

این مسؤول خاطر‌نشان کرد: در بحث گازرسانی نیز می‌توان گفت که سال قبل هیچ خانه‌ای در مرزن‌آباد گاز نداشت اما امروز خانه بدون گاز در شهر مرزن‌آباد نداریم و حتی در بسیاری از روستاهای بخش هم مردم از نعمت گاز برخوردار شدند.

احمدی‌لاشکی با تأکید بر اینکه علاوه بر نقاط مثبت عملکردهای دولت باید ضعف‌ها را نیز گفت، اظهار کرد:در حوزه راه و شهرسازی نیز تونل شهری چالوس بازگشت و پل روی آن هم راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی شد تا مسیر کمربندی در تقاطع خیابان نواب نیز بازگشایی شود، بیان کرد: قطعه یک آزادراه تهران شمال با جدیت تمام و قطعه یک در حال بازگشایی است و آنچه که دولت وعده داد دور از انتظار نیست.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادی دولت نتوانست تولید و رونق اقتصادی مد نظر را به‌ثمر برساند، گفت: دولت در بحث مهار تورم زحمت کشید اما رونق تولید و نظارت بر امور اقتصادی خوب نیست.

این مسؤول با انتقاد از اینکه نظارت بانک مرکزی بر مؤسسه‌های خصوصی ضعیف است، اظهار کرد: در مباحث اقتصادی نظارت ضعیف است و این مسأله مردم را به نظام بی‌اعتماد می‌کند و باید پیگیری لازم صورت گیرد.

احمدی‌لاشکی با قدردانی از تلاش‌های فرماندار چالوس مبنی بر ایجاد زمینه برای جلب رضایت مسافران و میهمانان نوروزی گفت: از تمام اعضا و کمیته‌های ستاد سفر، از شهرداران و تمام دستگاه‌های اداری و اجرایی که در حال تلاش هستند تا وضعیت خوبی برای میهمانان رقم بزنیم قدردانی می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از اینکه وضعیت بودجه سال آینده آنچه که در مجلس و صحن علنی بود نتیجه داد، افزود: سهم ۳۲۰ میلیارد تومان به ۳۵۰ هزار میلیارد تومان رسید و در این قانون به شکلی عمل شد که فشار روی مردم نباشد و حتی پول بنزین اضافه نشود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش اوپک تولید نفت ایران به 3 میلیون و ۸۱۴ هزار بشکه رسید، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمن همیشه دشمن است در مجلس شورای اسلامی بحث تقویت بنیه دفاعی را ویژه دیدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی