English

شورا‌ها باید توسعه‌محور و از روز‌مره‌ بودن دوری کنند

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شورا‌ها باید توسعه‌محور باشند و از بخشنامه‌ای یا روز‌مره‌ بودن دوری کنند.

 شورا‌ها باید توسعه‌محور و از روز‌مره‌ بودن دوری کنند

به گزارش خبرگزاری موج، سید‌علی ادیانی گفت: هر مسوولی با تصمیم دستگاه اجرایی انتخاب شود وظیفه ما کمک به آنان در مسیر منافع مردم و انقلاب اسلامی است.

وی خیران را سرمایه جدید در کنار داشته‌های آموزش و پرورش ذکر کرد و افزود: بین تراز نمایندگان با میزان رشد و توسعه ارتباط حتمی وجود دارد.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را فرصت طلایی برای کاهش مشکلات ذکر کرد و با بیان اینکه برخی از مشکلات موجود ر ا تقصیر خود هم بدانیم، خاطر‌نشان کرد: انتخاب درست با کاهش مشکلات مرتبط است و شورای اسلامی شهر و روستا برای توسعه، کمک و برنامه‌ریزی کنند.

این مسوول با اشاره به اینکه خروجی رأی مردم برای شورای اسلامی شهر و روستا هر‌چه باشد، کمک می‌کنم، افزود: شورا‌ها باید توسعه‌محور باشند و از بخشنامه‌ای یا روز‌مره‌بودن دوری کنند.

ادیانی با اشاره به اینکه در خشکسالی مالی دولت، اختصاص 202 میلیارد تومان برای محور سوادکوه انجام شد، خاطر‌نشان کرد: پول وجود دارد و باید پیگیری کرد و تخصیص یابد.

وی با اشاره به اختصاص 50 میلیارد تومان در خزانه برای خرید زمین‌های حریم محور سوادکوه در شیر‌گاه، سرخ‌کلا و بالا‌زیراب و لزوم تبعیت از قیمت کارشناسی، گفت: اگر قیمت غیر‌کارشناسی بیان شود، موضوع تغییر مسیر محور سوادکوه از اماکنی که باید تملک شود، مطرح می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه