English

با امضای طوماری

مردم زاهدان خواستار کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی در انتخابات شدند+عکس

مردم زاهدان با امضای طوماری خواستار کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری شدند.

مردم زاهدان خواستار کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی در انتخابات شدند+عکس

به گزارش خبرگزاری موج، ظهر امروز مردم شهرستان زاهدان پس از اقامه نماز جمعه با امضای طوماری خواستار کاندیداتوری آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری شدند.

در متن این طومار که توسط جمعیت دانشگاهیان پیرو ولایت تنظیم شده،آمده است: جناب آقای آیت‌الله حاج سیدابراهیم رئیسی(دامت برکاته)، اینجانبان در حالی این نامه را به حضورتان ارسال می‌نماییم که با مشکلات فراوان اقتصادی و معیشت، بیکاری روزافزون، بالارفتن سن ازدواج، گسترش فساد‌های فرهنگی، اداری و اقتصادی، تبعیض و ... دست و پنجه نرم می‌کنیم و هر روزه شاهد درد و رنج غیورمردان سیستانی و بلوچستانی هستیم که با فقر، بیکاری و محرومیت همراه با مشکلات فراوان گذران زندگی می‌کنند. با این حال، دلیل اصلی امضای نامه چیزی فراتر از دردها و رنج‌ها و وعده‌های پوچ مسئولین است و آن موضوع مهم حفظ و تقویت انقلاب اسلامی است که به‌فرموده‌ی پیر جماران از اوجب واجبات است.

تولیت محترم آستان قدس رضوی

امروز وظیفه سنگینی بر دوش ما قرار دارد و آن حراست و پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است، انقلابی که ثمره خون هزاران شهید و امید آزادی‌خواهان و مظلومان عالم است و می‌تواند زمینه‌ساز ظهور دولت کریمه منجی عالم بشریت گردد.

انقلاب اسلامی امروز با آسیب‌های بزرگی مانند فاصله گرفتن برخی خواص و مسئولین از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، اختلاف و تفرقه میان دلسوزان انقلاب، بی‌توجهی مسئولین به مستضعفان و عدم تحقق عدالت اجتماعی، دنیاطلبی و اشرافی‌گری خواص، سوء عملکردهای فرهنگی، مناسبات غلط اقتصادی، کم رنگ شدن روحیه‌ استکبارستیزی مسئولان و غیره مواجه است.

امروز ایران اسلامی نیازمند دولتی مقتدر و انقلابی است که در مقابل همه‌ آسیب‌های یاد شده ایستادگی کند و در رسیدگی به درد و رنج مستضعفین، این وارثان حقیقی انقلاب، رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم همیشه در صحنه، اهتمام ورزد و به آن افتخار نماید.

نظر به مراتب ولایت‌مداری، امانت‌داری، ساده‌زیستی‌، مدیریت جهادی، تقوای سیاسی و تهذیب اخلاقی، روحیه‌ اعتماد به جوانان، مواضع شفاف نسبت به منافقین کوردل و فتنه‌گران، مشورت‌پذیری، دشمن‌شناسی، عدم وابستگی به جناح‌ها و ثبات قدم در مسیر انقلاب اسلامی، از جنابعالی خاضعانه درخواست می‌شود که با کاندیداتوری در عرصه‌ انتخابات ریاست‌جمهوری، موجبات وحدت و تقویت جبهه انقلاب را در این کارزار مهم فراهم آورید،

و من الله توفیق.

مردم زاهدان خواستار کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی در انتخابات شدند+عکس

مردم زاهدان خواستار کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی در انتخابات شدند+عکس

مردم زاهدان خواستار کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی در انتخابات شدند+عکس

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه