English

پیگیری طرح‌های اولویت‌دار مازندران در برنامه ششم توسعه

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران گفت: طرح‌های محرک توسعه و اولویت‌دار استان با هماهنگی استانداری و دستگاه‌های اجرایی در چارچوب برنامه ششم توسعه و بودجه سال 96 پیگیری شود.

پیگیری طرح‌های اولویت‌دار مازندران در برنامه ششم توسعه

به گزارش خبرگزاری موج،عبدالله رضیان، اظهار کرد: آخرین جلسه مجمع نمایندگان مازندران در محل کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه آخرین مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان بحث و تبادل‌نظر و مقرر شد در جلسه آینده استاندار مازندران گزارشی از فعالیت‌های یک‌ساله استان ارائه کند.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران اضافه کرد: همچنین در این جلسه از عدم ارسال گزارش خواسته شده مجمع از دستگاه‌های اجرایی انتقاد و مقرر شد مراتب از طریق استانداری پیگیری شود.

این مسوول از تدوین برنامه عملیاتی سال آینده مجمع خبر داد و گفت: مقرر شد طرح‌های محرک توسعه و اولویت‌دار استان با هماهنگی استانداری و دستگاه‌های اجرایی در چارچوب برنامه ششم توسعه و بودجه سال 96 پیگیری شود.

رضیان بیان کرد: مقرر شد مجمع نمایندگان به‌عنوان یک نهاد فعال ملی ـ استانی نقش بارزتری در تحولات مختلف ملی، پارلمانی و حوزه انتخابیه ایفا کند.

وی تصریح کرد: برای هم‌گرایی و سرعت بخشیدن مسائل استان مقرر شد قوای سه‌گانه استان از طریق دبیرخانه شورای راهبردی با هم تعامل و هماهنگی بیشتری داشته باشند و جزئیات شورای راهبردی از طریق استانداری اعلام می‌شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با تشکر از رسانه‌های گروهی و شبکه‌های اجتماعی، افزود: امیدواریم در سال آینده تعامل بیشتری بین نمایندگان و خبرنگاران برقرار شود.

این مسؤول اعلام اینکه مجمع نمایندگان مازندران در سال 95 بیش از 20 جلسه داخلی و مشترک با وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برگزار کرد، اضافه کرد: علاوه بر آن همکاران به نمایندگی از مجمع در جلسات شوراها و کارگروه‌های ملی و استانی شرکت فعال داشتند.

رضیان با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان مازندران از مجامع فعال استان‌های مجلس شورای اسلامی است، گفت: نمایندگان علاقه‌مند هستند علاوه بر پیگیری امور حوزه انتخابیه مسائل کلان استانی را نیز به‌طور جدی پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه