English

بارش باران و لغزنده بودن محورهای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی مازندران شاهد بارش باران هستیم.

بارش باران و لغزنده بودن محورهای مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران ، اظهار کرد: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی مازندران شاهد بارش باران هستیم.

وی با اشاره به لغزنده بودن تمامی محورهای مازندران، اضافه کرد: همچنین در محور کندوان نیز شاهد بارش خفیف برف هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: آمد و شد خودروها در تمامی محورهای استان به‌صورت عادی و روان بوده و تردد در همه راه‌ها برقرار است.

قدمی با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه برای رانندگان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین عامل تصادفات سرعت غیرمجاز است، یادآور شد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت قوانین رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند.

وی یادآور شد: همچنین با توجه به لغزنده بودن محورهای مازندران، رانندگان باید فاصله طولی را رعایت کرده و با توجه کامل به جلو در محورهای مازندران تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: با توجه به بارش برف و باران و لغزنده بودن محورهای استان رانندگان برای تردد در ارتفاعات و مسیرهای کوهستانی مازندران با اطمینان از سلامت فنی خودروها و همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ تردد کنند.

قدمی اضافه کرد: با توجه به وضعیت محورهای مازندران افراد از سفرهای غیرضروری نیز پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه