English

انتقاد نماینده مردم بابل از وزیرکشور در کم توجهی به اجرای طرح‌های عمرانی

حسین نیازآذری اظهار داشت: نگاهی گذرا به برنامه‌های افتتاحیه طرح‌های عمرانی بابل حاکی از کم‌توجهی به این شهرستان در برخورداری از اعتبارات و امکانات دولتی است.

انتقاد نماینده مردم بابل از وزیرکشور در کم توجهی به اجرای طرح‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در نامه‎ای به وزیر کشور از بی‎توجهی به شهرستان بابل ابراز نارضایتی کرد.

نیازآذری خطاب به رحمانی‎فضلی اظهار کرده است: جناب وزیر! نگاهی گذرا به برنامه‌های افتتاحیه طرح‌های عمرانی بابل حاکی از کم‌توجهی به این شهرستان و محرومیت مضاعف این شهرستان در برخورداری از اعتبارات و امکانات دولتی است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزوده است: مردم حوزه انتخابیه بابل انتظار داشتند که طعم شیرین خدمات نظام را در هفته دولت بچشند اما حس ناامیدی از کم‌توجهی استانداری مازندران به این شهرستان نگرانی‌های فراوانی را در بین مردم ایجاد کرد.

این مسؤول بیان کرده است: با وجود درک از شرایط کشور، اما از تأخیر در اجرای طرح‌های عمرانی بابل انتقاد دارم و انتظار دارم وزارتخانه‌ها، استانداری مازندران و دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان در اجرای تعهدات سفرها، بازدیدها و ملاقات‌ها عادلانه و منصفانه عمل کنند.

نیارآذری در ادامه آورده است: برهمین اساس، معضلات زیست‌محیطی و دفن غیر بهداشتی زباله در منطقه بکر جنگلی و گردشگری، ترافیک شهری، بحران مالی شهرداری‌های تابعه، نبود ساماندهی در فضاهای شهری، تأمین نشدن خسارات کشاورزان ناشی از حوادثغیرمترقبه، راکد بودن طرح‌های عمرانی شهری و روستایی، وضع بسیار نامناسب پل‌ها، جاده‌ها و محورهای ارتباطی بابل(تخریب شده در حوادثطبیعی)، کمبود آب شرب شهری و روستایی و کمبود امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی ازجمله مشکلات بابل است.

وی در پایان خاطرنشان کرده است: کمبود امکانات مراکز امداد و نجات، معضلات ناشی از ناهنجاری‌های اجتماعی و نبود امکانات توان‌بخشی، نگرانی از سرنوشت مرکز استراتژیک مرغ لاین، استفاده نشدن بهینه از اراضی گاودشت بابل، تأخیر تاریخی در تکمیل کنارگذر جنوبی بابل، اجرایی نشدن مصوبه هیأت وزیران در ایجاد بخشداری امیرکلا و شهرهای جدید در کنار بیکاری روزافزون جوانان از جمله مشکلات حاد شهرستان بابل است که تقاضای رسیدگی عاجل دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی