English

افتتاح و بهره‌برداری از ۲۴ پروژه در هفته دولت

فرج‌الله یدالله‌پور گفت: در طول هفته دولت شاهد به بهره‌برداری رسیدن و افتتاح ۲۴ پروژه با هزینه‌کرد ۱۲۷ میلیارد ریال اعتبار در سیمرغ هستیم.

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندار سیمرغ در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی با امام‌ جمعه این شهرستان ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطر دولت‌مردان شهید، اظهار کرد: این هفته یادآور شهادت رادمردان شهید همچون رجایی و باهنر است.

یدالله پور افزود: شهادت این دو عزیز منشأ خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و الهام‌بخش تمام کوشش‌ها و فعالیت‌های مسوولان نظام جمهوری اسلامی در راستای رشد، تعالی، پیشرفت، عمران و آبادانی کشور شده است.

فرماندار سیمرغ با بیان اینکه این هفته فرصت مناسبی برای همه خدمت‌گذاران نظام جمهوری اسلامی است تا با بهره‌گیری از فرصت پیش‌آمده و نام‌گذاری این هفته به نام هفته دولت از این فرصت استفاده کنند، تصریح کرد: مسوولان ادارات با اطلاع‌رسانی حوزه کاری خود از این فرصت برای تقویت وحدت، همدلی، همفکری و هم‌زبانی بین دولت و مردم استفاده کنند.

این مسوول ادامه داد: همه دستگاه‌ها و مسؤولان دولتی از فرصت هفته دولت استفاده کنند تا آنچه را که در طول یک سال گذشته در حوزه کاری خود و مسیر خدمت به مردم انجام دادند به مردم اعلام کنند چراکه این حق مردم است و این انتظار را دارند که بدانند خدمت‌گزاران مردم در شهرستان چه خدمات و فعالیت‌هایی را در طول یک سال گذشته انجام داده‌اند.

فرماندار سیمرغ با بیان اینکه در طول سالی که گذشت با همکاری همه مدیران ادارات اقدامات خوبی را در سطح شهرستان شاهد بودیم، اضافه کرد: در طول هفته دولت شاهد به بهره‌برداری رسیدن و افتتاح و استفاده از ۲۴ پروژه با هزینه‌کرد ۱۲۷ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان سیمرغ شهرستانی کم‌جمعیت و شاخص توزیع اعتبار هم جمعیت است اما با وجود همه محدودیت‌ها اقدامات بسیار خوبی انجام و اعتبارات بسیار خوبی در شهرستان هزینه شد.

یدالله‌پور با اشاره به اینکه امروز شاهد افتتاح و شروع به کار سه پروژه بوده‌ایم که جزو خواست جدی مردم شهرستان بوده است، تصریح کرد: امروز برنامه کلنگ‌زنی پروژه سایت اداری شهرستان که پنج اداره صاحب ساختمان می‎شوند را به همراه بهره‌برداری راه سیمرغ به قائم‌شهر که در سال ۹۴ با سرعت کار بالا انجام شده و حوزه شهرستان سیمرغ پایان یافته است را به همراه کلنگ‌زنی راه سیمرغ به بهنمیر داشتیم.

وی ادامه داد: در دیگر حوزه‌ها هم مانند کشاورزی، بهداشت و درمان، آب شرب، امور منابع آب و ورزش شاهد اقدامات قابل توجهی هستیم و کارهای خوبی صورت گرفته است.

امام جمعه سیمرغ در ادامه این دیدار ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است پیدایش جریانات سیاسی قبل از انقلاب بعد از دعوت امام جز برای مهار اسلام و انقلاب اسلامی نبوده است.

حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی افزود: بیش از ۱۷ هزار شهید ترور را به بهانه اسلام داده‌ایم اما اگر جنایت امروز داعش را با سال ۱۳۶۰ مقایسه کنیم خاطره آن روزها زنده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رجایی‌ها، باهنرها و بهشتی‌ها به شهادت رسیدند تا این ملت اشک‌ها و غبارها را از چشمان خود پاک کنند و دقیق‌تر ببینند، تصریح کرد: فضای فرهنگی ما به چه سمتی در حال حرکت است.

امام جمعه سیمرغ خاطرنشان کرد: رجایی و باهنر برای به دست گرفتن حکومت کشته نشدند، بلکه برای پایه‌گذاری خط اما کشته‌شده‌اند.

یوسفی با بیان اینکه این خلوص باقی می‌ماند و اثرگذاری خود را دارد، اضافه کرد: هر ساله هفته دولت ضمن قدردانی از دولتی‌ها به‌خاطر اجرای احکام اسلامی، فرهنگ قرآنی، خدمت به مردم و اجرای عدالت است باید تحمل و تأمل داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه