English

افتتاح ۱۶۳ پروژه عمرانی در رودسر

فرماندار رودسر از افتتاح ۱۶۳ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی با اعتباری بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

افتتاح ۱۶۳ پروژه عمرانی در رودسر

امیر جانبازی رودسری در گفت و گو با خبرنگار موج در رودسر، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته گرامیداشت دولت ازافتتاح ۱۶۳پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی با اعتباری بیش از۲۹۰میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

جانبازی رودسری هفته دولت را فرصتی مغتنم جهت ارائه خدمات و دستاوردهای دولت به مردم عنوان کرد و افزود: مدیران دستگاه‌ها تلاش کنند در این هفته خدمات و تلاش‌های دولت را برای مردم تبیین کنند تا مردم در جریان عملکرد دستاورد طی دولت تدبیر و امید قرار گیرند.

وی یکی از ویژگی های دولتمردان را صداقت و راستگویی عنوان نمود و تصریح کرد: اعتقاد داریم که اصل و اساس اسلام اعتدال است و همواره بایدبا مردم صادق باشیم و با راستگویی و ایجاد اعتماد وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.

فرماندار رودسر با اشاره به موفقیت های مختلف دولت در عرصه های داخلی و خارجی گفت: تلاش دولت در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با تدبیر و تعقل و با رفتاری مدبرانه و صادقانه صورت گرفته است.

فرماندار رودسر افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از این تعداد پروژه‌ها در هفته دولت برای ۶۰۰ نفر به‌صورت موقت ودائم اشتغال ایجاد می‌شود و با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های دولت ایجاد اشتغال برای جوانان است اشتغال این تعداد نیز قابل توجه است.

فرماندار شهرستان رودسر خاطر نشان کرد: در بخش مرکزی ۷۷ پروژه با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال، بخش کلاچای ۳۳ پروژه با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، بخش چابکسر ۳۰ پروژه با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال و بخش رحیم آباد ۲۰ پروژه با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: در هفته دولت استاندار گیلان در مراسم افتتاح بخش ICU بیمارستان شهید انصاری رودسر و مرکز بهداشت کلاچای با اعتبار ۳۹ میلیارد ریال، آب روستایی نواحی رودسر با اعتبار ۳۹ میلیارد ریال، آسفالت راه روستایی با اعتبار بیش از ۱۳میلیارد ریال، احداثساختمان شهرک صنعتی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، احداثسالن ورزشی شهید اکبرپور بازرگان محله با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، طرح تجهیز اراضی با اعتبار ۵۶۰ میلیون تومان حضور پیدا خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه