English

سرمایه‌گذاری ۸۰ درصد سرمایه مردم لرستان نزد بانک‌های خصوصی در خارج از استان

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ۸۰ درصد سرمایه مردم لرستان نزد بانک‌های خصوصی در استان در خارج استان لرستان سرمایه‌گذاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج از خرم آباد، جلسه اقتصاد مقاومتی استان لرستان عصر امروز پنج‌شنبه، هفتم مردادماه با حضور رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در محل سالن اجتماعات استانداری لرستان برگزار شد.

علاءالدین بروجردی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان این‌که ما باید شکرگذار نعمت خداوند باشیم که از امنیت پایدار در کشور بهره مند هستیم و مقابله با توطئه ها هم یک نعمت الهی است، اظهارکرد: با توجه به این‌که همه ما معتقد به توسعه متوازن هستیم باید از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در همه شهرستان‌های استان به‌طور مستمر گزارش پیشرفت ارائه شود.

وی با بیان این‌که همه افراد نسبت به استان خود حساس هستند اما مسئولیت ما جدای از مسئولیت کلان ملی در حیطه استان نیز باید مدنظر قرار گیرد، گفت: در این راستا باید اقدامات لازم برای رونق و تقویت تولید در لرستان صورت گیرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که یکی از پایه‌های اساسی اقتصاد لرستان کشاورزی است، گفت: در حال حاضر حدود ۴۵ درصد اراضی ما غیر آبی هستند.

بروجردی بر لزوم تکمیل و تقویت حلقه اقتصاد کشاورزی در لرستان تاکید کرد و گفت: همچنین بحثتخصیص آب به حوزه کشاروزی استان بسیار مهم است و باید از سوی متولیان امر مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این‌که در استان لرستان تعداد زیادی پروژه نیمه تمام داریم، افزود: در این راستا باید اقدامات لازم برای احیا و به سرانجام رساندن این پروژه‌ها در استان صورت گیرد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: ما نیازمند یک باز تعریف از نقش بانک‌ها در اقتصاد مقاومتی هستیم.

بروجردی در ادامه سخنان خود با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در مصرف کالای ایرانی، بیان داشت: همچنین باید بحثتوسعه مشاغل خانگی و ساماندهی بازار مصرف آن مورد توجه قرار گیرد.

وی بر ضرورت تقویت اقتصاد دانش‌بنیان در کشور و استان لرستان تاکید کرد و گفت: باید ظرفیت تولید با توجه به اقتصاد دانش بنیان را عملیاتی کنیم و کار را جلو ببربم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس در ادامه سخنان خود بر لزوم پرداخت پول گندم خریداری شده از کشاورزان استان تاکید کرد و گفت: ما از خارج گندم می‌گیریم و پولش را سریع پرداخت می‌کنیم و این در حالی‌است که از کشاورزان لرستان گندم خریداری می‌شود و پول آن را پرداخت نمی کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ۸۰ درصد سرمایه مردم لرستان نزد بانک‌های خصوصی در استان در خارج استان لرستان سرمایه‌گذاری می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر