English

گزارش کمیسیون امنیت ملی از برجام شهریور قرائت می شود / مقدم بودن منافع برای غرب در برابر اخلاق

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از قرائت گزارش این کمیسیون در شهریور خبرداد و گفت: غربی ها وقتی پای منافع آنان در میان باشد اخلاق را زیر پا می گذارند.

گزارش کمیسیون امنیت ملی از برجام شهریور قرائت می شود / مقدم بودن منافع برای غرب در برابر اخلاق

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت وگو با فاطمه باقری خبرنگار خبرگزاری موج درباره زمان ارائه گزارش کمیسیون امنیت ملی درباره برجام به صحن علنی گفت: این گزارش نیاز به کارهای کارشناسی و برگزاری جلسات متعدد با ظریف و یا کارشناسان و مسئولان وزارت امورخارجه از جمله عراقچی، صالحی، کمالوندی و غیره دارد.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات تابستانی مجلس، بررسی گزارش برجام از ۱۷ مردادماه آغاز می شود و گزارش کمیسیون امنیت ملی در اواخر شهریورماه در صحن علنی قرائت می شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره جلسه سه شنبه(۲۹تیرماه) این کمیسیون با ظریف تاکید کرد: جلسه هفته گذشته نمایندگان با وزیر امورخارجه، جلسه برجام نبود و ظریف درباره بحثهای کلی منطقه، ارتباط با کمیسیون، روابط با غرب، و پیمان شانگهای صحبت کرد و تنها مختصری از برجام گزارش ارائه داد.

جمالی ادامه داد: برای ارائه گزارش برجام به صحن علنی باید حداقل ۲ جلسه درباره برجام برگزار شود و اجرای برجام در کمیته هسته ای که ریاست آن بر عهده ذوالنور است، مورد بررسی قرار گیرد تا بعد از جمع بندی گزارش جامعی به صحن ارائه شود.

وی تصریح کرد: احتمال برگزاری جلساتی با اعضای شورای عالی امنیت ملی و وزارت خارجه در صورت نیاز هم وجود دارد.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با متذکر شدن درز اطلاعات هسته ای در رسانه های بیگانه خاطر نشان کرد: نباید به صحبت های صالحی درباره قول اخلاقی خوشبین باشیم چون غربی ها وقتی پای منافع آنان در میان باشد، به اخلاق توجهی نمی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه