English

سرهنگ نقی تبار در گفت‌و‌گو با موج؛

عوامل لشکر ۸۴ و بالگردهای هوانیروز ارتش در خدمت رسانی به سیل زدگان لرستان درنگ نکرده اند

سرهنگ نقی تبار به موج، گفت: حسب دستور امیر فرماندهی لشکر 84 لرستان، نیروهای ارتش به همراه ادوات نظامی و بالگرد از لحظات آغازین وقوع سیل، در خدمت مردم حادثه دیده لرستان بوده اند.

عوامل لشکر 84 و بالگردهای هوانیروز ارتش در خدمت رسانی به سیل زدگان لرستان درنگ نکرده اند

سرهنگ ستاد جلیل نقی تبار فرمانده رکن 2 لشکر 84 ارتش، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج در لرستان، از مشارکت گسترده ارتش در کمک به حادثه دیدگان سیل لرستان خبر داد.

سرهنگ نقی تبار، گفت: در اجرای دستور امیر مراد خوش کنار فرماندهی لشکر 84 لرستان، از لحظات ابتدایی وقوع سیل در لرستان، کلیه نیروها به حالت آماده باش درآمدند و به حادثه دیدگان کمک رسانی وسیعی صورت گرفت.

وی، ادامه داد: پس از درخواست ستاد مدیریت بحران لرستان، بلافاصله عوامل لشکر 84 وارد عمل شدند و در شهرستان های خرم آباد، پلدختر، بروجرد و شهرهای معمولان و چگنی به حادثه دیدگان سیل لرستان خدمت رسانی کرده و می کنند.

تمامی امکانات لشکر 84 لرستان در اختیار حادثه دیدگان است

فرمانده رکن 2 لشکر 84 لرستان، تصریح کرد: امکانات و تجهیزات پل سازی و راه سازی لشکر در خدمت مردم بوده و در حال حاضر نیز بالگردهای هوانیروز ارتش که در خرم آباد مستقر هستند به حادثه دیدگان و دستگاه های اجرایی لرستان خدمت رسانی می کنند.

بالگردهای هوانیروز در خدمت مصدومان و در اختیار دستگاه های خدمت رسان است

وی، افزود: جابجایی مصدومان حادثه و تجهیزاتی نظیر لوله های آب و مواردی از این دست، از جمله اقداماتی است که توسط بالگردهای هوانیروز ارتش انجام شده و از امروز نیز بنا به درخواست ستاد مدیریت بحران، بالگردها در اختیار شرکت آب و فاضلاب روستایی است تا اقدامات تامینی لازم را انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • آرش

    زنده باد سرهنگ نقی تبار مرد خستگی ناپذیر ارتش و زنده باد ارتشیان مردمی و جان بر کف