English

استاندار لرستان:

میزان خسارات وارده به استان لرستان در جریان سیل اخیر بسیار زیاد است

استاندار لرستان، گفت: میزان خسارات سیل در لرستان بسیار زیاد است و برای بازگشت به شرایط عادی، زمان لازم است.

میزان خسارات وارده به استان لرستان در جریان سیل اخیر بسیار زیاد است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سید موسی خادمی استاندار لرستان، گفت: حجم خسارات سیل لرستان بسیار زیاد است و برای بازگشت به شرایط عادی، زمان لازم است.

سید موسی خادمی در محل تعمیر خط انتقال آب شرب شهر معمولان اظهار داشت: سیل بی سابقه ای که چند روز اخیر در استان شکل گرفت خسارات زیادی به زیرساخت‎ها وارد شد.

استاندار لرستان اضافه کرد: زیرساخت‎هایی مانند شبکه‎های برق و آبرسانی به روستاها و شهرها از جمله مواردی هستند که مهم‌ترین آنها قطع شبکه آبرسانی به شهر معمولان بود.

وی ادامه داد: معمولان 8 هزار نفر جمعیت دارد و با پیش بینی‎هایی که از قبل شد، مخازنی تعبیه و پر شده بود و بیش از 30 ساعت مردم توانستند از آب آنها استفاده کنند.

استاندار لرستان بیان کرد: زمان بازگشایی جاده، آب‎های بسته بندی و اغذیه و وسایل مورد نیاز نیز وارد شد؛ در تعداد زیادی از روستاها هم که آب شرب قطع بود کارشناسان در حال وصل کردن انشعابات هستند و به زودی این مهم صورت خواهد گرفت و جای نگرانی نیست.

خادمی گفت: جاده برخی مناطق دچار مشکل شده و دسترسی برای وصل کردن آب و برق دشوار بود که در حال انجام است و امیدواریم تا روزهای آینده به طور کامل مشکل آنها رفع شود.

رفع نیازهای اساسی مردم در دستور کار شبانه روزی عوامل خدمت رسان است

وی با بیان اینکه حجم خسارات خیلی بالا است و زمان زیادی برای عادی شدن وضعیت نیاز است، ادامه داد: البته رفع مشکلات در بخش جاده و آب و برق ضروری است و باید به هر طریقی انجام شوند.

برای عادی شدن شرایط موجود، زمان و اعتبار لازم نیاز است

استاندار لرستان، تصریح کرد: برای عادی سازی شرایط در پلدختر و معمولان به ویژه در بخش ارتباطات و حمل و نقل، زمان و اعتبار بالایی لازم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه