English

رئیس دفتر رئیس جمهور در شورای مدیریت بحران لرستان:

خسارات وارده به سیل زدگان لرستان را جبران می‌کنیم

محمود واعظی در سفر به خرم‌آباد، با شرکت در جلسه شورای مدیریت بحران لرستان، گفت: دولت خسارات وارده به سیل زدگان را جبران می‌کند.

خسارات وارده به سیل زدگان لرستان را جبران می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، رئیس دفتر رئیس جمهور در سفر به خرم‌آباد، با شرکت در جلسه شورای مدیریت بحران لرستان، گفت: دولت، خسارات وارده به سیل زدگان را جبران می‌کند.

محمود واعظی، افزود: گزارشات واصله حاکی است که این سیل در 100 سال گذشته لرستان بی سابقه بوده، لذا طبیعی است که خسارات وارده دور از انتظار ما و مردم خرم‌آباد و پلدختر بوده، لکن دکتر روحانی  رئیس جمهور محترم دستور دادند تا بنده شخصا به لرستان سفر کنم و از نزدیک در جریان جزئیات قرار بگیرم.

واعظی، تاکید کرد: از طرفی متاسفم که چنین خساراتی به مردم وارده شده اما خوشحالم که شاهد خسارت جانی نبودیم.

عزم جدی دولت، جبران خسارت است

فرستاده ویژه رئیس جمهور به لرستان، گفت: عزم جدی دولت، جبران خسارات وارده به مردم شهرهای خرم‌آباد و پلدختر است اما مسوولین استانی باید شرایط روانی خسارت دیدگان را نیز تامین کنند.

مدیران به کارکنان دستگاه متبوع خود که خسارت دیده‌اند کمک کنند

وی، تصریح کرد: در بین خسارت دیدگان کارمندان و بازنشستگان دستگاه‌های دولتی وجود داشتند که گلایه مند هم بودند، لکن مدیران دستگاه‌های متبوع این عزیزان موظفند تا برقراری شرایط پایدار، به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور، افزود: جهت سایر خسارت دیدگان نیز لازم است اقامتگاه موقت در نظر گرفته شود تا اقدامات تامینی لازم برای پاکسازی منازل آنان صورت گرفته و به وضعیت عادی زندگی برگردند.

به قید فوریت، اعتبارات لازم را در اختیار استانداری لرستان قرار می‌دهیم

محمود واعظی، تصریح کرد: انشاالله به زودی و به قید فوریت اعتبارات لازم تامینی در اختیار استانداری لرستان قرار خواهد گرفت.

شورای مدیریت بحران لرستان

گفتنی است در این جلسه، سید موسی خادمی استاندار لرستان گزارشی از حادثه و اقدامات صورت گرفته ارائه داد و در ادامه، هر یک از دستگاه‌های خدمت رسان به ارائه گزارش پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه