English

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان:

غرفه‌ مطبوعات و رسانه‌های لرستان در دوازدهمین نمایشگاه کتاب جانمایی شده است

امین ساکی، گفت: در دوازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان، به منظور بهره‌مندی عموم مردم و در راستای معرفی همه‌جانبه ظرفیت رسانه‌ای و مطبوعاتی استان، غرفه‌ای در نظر گرفته شده است.

غرفه‌ مطبوعات و رسانه‌های لرستان در دوازدهمین نمایشگاه کتاب جانمایی شده است

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان، گفت: به منظور بهره‌مندی عموم مردم از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان و معرفی توان رسانه‌ها، به‌ویژه مطبوعات نوپا و رسانه‌های تازه تاسیس، غرفه‌ای تحت عنوان مطبوعات و رسانه‌ها در دوازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان که از 26 آبان تا 1 آذر ماه 97 در خرم‌آباد برگزار می‌شود، جانمایی شده است.

امین ساکی، افزود: این نمایشگاه با حضور 300 ناشر کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های خرم‌آباد واقع در مجموعه بام لرستان برگزار می‌شود و در آن، غرفه‌ای با عنوان مطبوعات و رسانه‌های لرستان نیز در نظر گرفته شده که فرصت مناسبی برای تقویت رسانه‌های استان است.

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان، ادامه داد: همکاران رسانه‌ای اعم از صاحبان امتیاز، مدیران مسوول و خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری سراسر استان لرستان می‌توانند از این فضا استفاده کرده و ظرفیت‌های رسانه‌ای خود را معرفی کنند.

خدمات غرفه مطبوعات و رسانه‌های لرستان در نمایشگاه کتاب رایگان است

وی، تصریح کرد: این خدمت به همکاران رایگان بوده و اصحاب محترم رسانه لرستان جهت بهره‌مندی از این فرصت، هیچگونه وجهی پرداخت نخواهند کرد.

از مدیرکل و معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تشکر می‌کنم

ساکی، گفت: جا دارد از همکاری جناب آقای دکتر حنان مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و همراهی و مساعدت همه‌جانبه جناب آقای دکتر دولتشاه معاون فرهنگی این اداره کل در تعامل با خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم چراکه معتقدم اینگونه تعاملات فرهنگی، توسعه همه جانبه لرستان را در پی خواهد داشت.

رسانه لرستان

مدیران رسانه‌ها، نمونه آثار یا نشان تبلیغی خود را تحویل دهند

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان، تاکید کرد: اصحاب رسانه استان می‌توانند جهت استفاده از ظرفیت غرفه مطبوعات و رسانه‌ها، از امروز تا ساعت 9 صبح روز شنبه 26 آبان 97، نمونه آثار و نشان تبلیغی رسانه خود را به خانم کمالوند مسوول دفتر خانه مطبوعات لرستان مستقر در محل آماده‌سازی دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان تحویل دهند.

وی، گفت: در طول مدت برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان، این امکان فراهم شده تا همکاران، شخصاً در غرفه جانمایی شده حضور یافته و از این ظرفیت استفاده کنند.

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان از 26 آبان تا یکم آذر ماه 97 در محل نمایشگاه دائمی خرم‌آباد واقع در مجموعه تفریحی گردشگری بام لرستان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه