English

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان:

انجمن شاهنامه خوانی لرستان فقط یک نام است/تاکنون هیچ فعالیتی از این انجمن دیده نشده است

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان، گفت: متاسفانه از زمان تاسیس انجمن شاهنامه خوانی لرستان تاکنون، شاهد هیچ فعالیتی از سوی این مجموعه نبوده و نیستیم.

انجمن شاهنامه خوانی لرستان فقط یک نام است/تاکنون هیچ فعالیتی از این انجمن دیده نشده است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، امین ساکی در خصوص فعالیت انجمن شاهنامه خوانی لرستان، گفت: متاسفانه این انجمن از زمان تاسیس تاکنون هیچ فعالیتی نداشته و فقط در حد یک نام و نشان باقی مانده است.

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان، افزود: از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فضایی در اختیار این انجمن قرار گرفته اما، مراجعین هر روز با درب بسته روبرو هستند.

چرایی تاسیس انجمن شاهنامه خوانی در پرده ابهام

وی، ادامه داد: نحوه فعالیت و چگونگی عضوگیری این انجمن مشخص نیست و اساسنامه آن نیز در معرض عموم قرار نگرفته، لذا چرایی تاسیس آن در پرده ابهام قرار دارد.

خروجی انجمن شاهنامه خوانی از زمان تاسیس تاکنون چه بوده است

این هنرمند باسابقه، تاکید کرد: شاهنامه خوانی و شاهنامه پژوهی یکی از مولفه‌های فرهنگی قوم لر بوده و هست، لذا اصل تاسیس انجمن اقدامی خوب و در خور تحسین است اما، اینکه در حد حرف باقی بماند و یک فضای آموزشی و هنری تصرف شود و خروجی نداشته باشد، اصلاً پذیرفتنی نیست.

مدیرکل و معاون هنری ارشاد اسلامی لرستان ورود کنند

ساکی، افزود: از حمیدرضا حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرید رحمتی معاون هنری این اداره کل می‌خواهم به موضوع ورود کرده و این انجمن را به سامان برسانند و چنانچه از کارآیی لازم برخوردار نیست، در تصمیمات متخده تجدیدنظر کنند.

گفتنی است انجمن شاهنامه خوانی لرستان، اردیبهشت ماه 97 افتتاح و در یکی از اتاق‌های مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد مستقر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه