English

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان:

اصحاب رسانه و هنرمندان لرستان از استاد درویش‌رضا منظمی عیادت می‌کنند

امین ساکی، گفت: در هماهنگی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاون هنری ایشان مقرر شد تا جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه لرستان از موسیقیدان پیشکسوت استاد درویش‌رضا منظمی عیادت کنند.

اصحاب رسانه و هنرمندان لرستان از استاد درویش‌رضا منظمی عیادت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان، گفت: با کسب اطلاع از بستری شدن استاد درویش‌رضا منظمی و در هماهنگی با حجت‌الاسلام حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرید رحمتی معاون هنری این اداره کل، مقرر شد تا جمعی از اصحاب رسانه و هنرمندان لرستان از این موسیقیدان برجسته کشور و سرزمین مفرغ و بلوط عیادت کنند.

امین ساکی، افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته با استاد شهرام منظمی «آهنگساز و عضو شورای موسیقی صدا و سیما» فرزند استاد درویش‌رضا منظمی، انشاالله هفته آینده در معیت مدیرکل و معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب رسانه و هنرمندان لرستان به عیادت این آهنگساز پیشکسوت و نوازنده کمانچه و ویولن خواهیم رفت.

وی، تصریح کرد: این کمترین کاری است که می‌توان در حق طلایه‌داران بی‌بدیل موسیقی ایران انجام داد، لذا با توجه به اینکه استاد منظمی متولد خاک زرخیز لرستان است، یکی از وظایف اهالی فرهنگ و رسانه استان، قدردانی از یک عمر خدمت صادقانه ایشان و سایر بزرگان عرصه فرهنگ و هنر است.

مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان، تاکید کرد: استاد درویش‌رضا منظمی چندی پیش به لرستان سفر کردند و قرار بود در یک نشست خبری به منظور بررسی وضعیت موسیقی ایران و لرستان میزبان ایشان باشیم که متاسفانه به دلیل وخامت حال عمومی، به تهران منتقل و تحت عمل جراحی قلب قرار گرفتند.

جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید ...

ساکی، گفت: خوشبختانه عمل جراحی ضربان‌ساز قلب استاد منظمی با موفقیت انجام شده و حال عمومی ایشان مساعد است و در شرایط پایدار قرار دارد. لذا از خداوند متعال عاجزانه می‌خواهم و می‌خواهیم که سایه ایشان و سایر بزرگان را بر فرهنگ و هنر این مرز و بوم مستدام دارد.

درویش رضا منظمی در بیمارستان بستری شد

گفتنی است، درویش‌رضا منظمی موسیقیدان و نوازنده کمانچه و ویولن کشور، چند روز پیش و در پی انجام عمل جراحی قلب «پیس میکر»، از بیمارستان لاله تهران مرخص شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه